Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانولو پورتانووا، محصول آکادمی یوونتوس که در ژانویه راهی جنوا شده، با دردسر بزرگی روبرو شده است

مانولو پورتانووا، هافبک 21 ساله ایتالیایی که محصول آکادمی یوونتوس است، در ژانویه 2021 با انتقالی 10 میلیون یورویی به جنوا پیوست اما نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست آورد. پورتانووا که فصل خوبی را سپری نکرد، حالا با یک دردسر بزرگ روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رای، سه مرد بنا به اتهام تجاوز گروهی به یک زن 22 ساله، بازداشت خانگی شده اند که مانولو پورتانووا، هافبک جنوا به خاطر مشارکت در این عمل یکی از آن هاست. حادثه در یک مهمانی خانگی در سیه نا رخ داده است. یکی از آن دو نفر، از شاکی رضایت گرفته است و دیگری حاضر نشده به سوالات بازجویی پاسخ دهد. افراد دیگری هم در این پرونده تحت بازجویی هستند که یکی از آن ها با مانولو پورتانووا نسبت دارد. همچنین تلفن های این سه نفر مورد شنود قرار می گیرد تا تحقیقات پلیس در این باره تکمیل شود. دادستانی سیه نا نیز با درخواست آزادی مشروط این سه نفر از بازداشت خانگی مخالفت کرده است. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است

به گزارش خبرگزاری مهر، ضوابط تأمین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد.

بر اساس سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، واردات گروهی از کالاها صرفاً از محل صادرات گروه مشخصی از کالاها امکان پذیر است؛ به عنوان مثال واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها (مانند سیب) مجاز است؛ بنابراین در زمان ثبت درخواست تأمین ارز واردات موز، الزاماً باید کوتاژ صادراتی گروه مجاز ارائه شود، در غیر این صورت امکان تأمین ارز و پیشبرد فرآیند واردات وجود نخواهد داشت.

کد خبر 6087587

دیگر خبرها

  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!