Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران همچنان در شرایط زرد و نارنجی کرونایی قرار دارد، گفت: داوطلبان در تبلیغات خود دستوالعمل ستاد مقابله با کرونا را باید جدی بگیرند

او افزود: برگزاری تجمعات انتخاباتی و سخنرانی‌ها باید در فضای باز باشد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی هم الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن نژاد ادامه داد: راه انداختن کارناوال‌های تبلیغاتی در خیابان‌ها ممنوع است و نیروی انتظامی برخورد خواهد کرد.

تبلیغات عجیب شورای شهر یکی از شهری شرقی استان
شورای شهر یکی از شهر‌های شرق مازندران در اقدامی نامتعارف و عجیب، اقدام به چاپ عملکرد چهارساله خود در قالب یک کتابچه تمام رنگی با استفاده از کاغذ گلاسه و انتشار شبانه آن از لای در و بالای دیوار خانه‌های مردم در پاکت‌های سربسته کرده است.

با توجه به همزمانی این اقدام با تبلیغات انتخاباتی افکار عمومی و فعالان شهری، خواهان پاسخ این نهاد قانونی برای این اقدام مساله دار و شبهه برانگیز هستند.

افزایش ۲ درصدی شعب اخذ رای در بابل
ولیزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل گفت: سیزده هزار نفر شامل اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بخشدار، ناظرین شورای نگهبان، بازرسان، ناظرین بهداشتی و نیرو‌های امنیتی مسئولیت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد را در بابل برعهده دارند.

او با بیان اینکه تعداد شعب اخد رای در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل ۲ درصد افزایش یافت، افزود: ۶۵۰ شعب اخذ رای در بابل در گرفته شد که ۲۱۹ شعب شهری ۴۳۱ شعب روستایی و ۷ شعب سیار می‌باشد.

فرماندار بابل گفت: ۱۷۵ نفر در حوزه شهری شهر‌های بابل، گلوگاه، مرزیکلا، گتاب،  زرگرشهر و امیرکلا برای کسب ۳۹ کرسی پارلمان شهری و ۱۹۸۳ نفر در حوزه روستایی بابل برای کسب ۱۲۳۰ کرسی شورای اسلامی روستا‌ها با هم به رقابت می‌پردازند.

پیش‌بینی ۴۶ شعبه اخذ رای در سوادکوه شمالی
انصارالحسینی فرماندار سوادکوه شمالی گفت: ۲۵ داوطلب برای شورای شهر شیرگاه نام نویسی کرده بودند که از این تعداد پنج نفر انصراف دادند، ۲ نفر رد صلاحیت شدند و بقیه هم تائید صلاحیت خود را دریافت کرده اند.

او افزود: در انتخابات گذشته ۴۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده بودکه در این دوره به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پنج شعبه دیگر نیز اضافه شده است.


خبر بروزرسانی می‌شود ...

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی