Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@20:45:13 GMT

تصادف دو مینی بوس در محور تکاب به شاهین دژ

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۸۸۴۳

تصادف دو مینی بوس در محور تکاب به شاهین دژ

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر جعفرزاده گفت: در مورخ ۲۰ خرداد ماه سال جاری ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با توجه به تماس اورژانس و اعلام پشتیبانی برای حادثه تصادف دو دستگاه مینی بوس در ۶۵ کیلومتری محور تکاب به شاهین دژ و ۲۰ کیلومتری پایگاه امدادو نجات جاده ای مائین بلاغ هلال‌احمر تکاب تا محل حادثه رخ داده بود، پایگاه عامل بعد از دریافت مجوز به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه پس از حضور در محل حادثه و تثبیت موقعیت خود، با مشارکت عوامل اورژانس اقدام به تریاژ و رهاسازی مصدومین حادثه کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، جعفرزاده گفت: این حادثه ۲۱ نفر حادثه دیده داشت که ۱۴ نفر آنها مصدوم بودند که ۶ نفر توسط اورژانس، ۷ نفر توسط خودروهای عبوری و یک نفر توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: تعداد ۴ نفر از مصدومین توسط امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای با بهره گیری از دستگاه کامپی تولز رها سازی شدند و این عملیات در ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه به پایان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر ششم آذربایجان غربی سانحه رانندگی تصادف مینی بوس مصدومیت مسافران انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر ششم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت