Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:16:16 GMT

نخستین تمرین غلامی و سرلک با تیم ملی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۸۹۴۵

عارف غلامی و میلاد سرلک که به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شده اند، نخستین جلسه تمرینی خود را در بحرین برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کامبوج عصر پنج شنبه در ورزشگاه النجمه برگزار شد و ملی پوشان زیر نظر کادرفنی آخرین نکات و مسائل تاکتیکی برای بازی جمعه را مرور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


پس از مصدومیت وحید امیری در جریان بازی با بحرین، او ادامه رقابت ها را از دست داد و به همین دلیل دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی عارف غلامی و میلاد سرلک را از تهران فراخواند و این دو بازیکن راهی منامه شدند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

 


از غلامی و سرلک به محض ورود به بحرین، تست کرونا به عمل آمد و ظهر امروز با منفی شدن این تست، دو بازیکن استقلال و پرسپولیس از قرنطینه خارج شده و مجوز حضور در تمرینات تیم ملی را دریافت کردند.

 


دو بازیکن سرخابی ها در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با کامبوج حضور یافتند تا در جریان مرور کارهای تاکتیکی قرار داشته باشند.

تیم ملی ایران پرسپولیس تهران میلاد سرلک عارف غلامی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران پرسپولیس تهران میلاد سرلک عارف غلامی استقلال تهران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود