Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@16:27:13 GMT

رفتار پدر با دختر باید چطوری باشه؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۸۹۵۲

رفتار پدر با دختر باید چطوری باشه؟

پدرها، هیچ‌کس دیگه‌ای روی کره‌ زمین نمی‌تونه نقش شما رو ایفا کنه، هیچ‌وقت به دخترتون اجازه ندین به علاقه‌ شما نسبت به خودش شک کنه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانال تلگرامی تبیان نوشت: رفتار پدر با دختر باید چطوری باشه؟ 

  دخترتون بیش از هر چیزی، نیاز به محبت پدرانه داره.   شما در انتخاب شریک زندگی آیندش تأثیر گذارین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    دختر شما نظاره‌گر رفتارتون با مادرش هست.    اجازه ندین بزرگ‌شدن دخترتون از صمیمیت بین شما کم کنه.    با دخترتون خاطره بسازین.    بهش فروتن بودن رو یاد بدین.    در برنامه‌هاش حضور داشته باشین.   حضور فیزیکی کافی نیست،‌ باید بهش توجه کنین.   با دخترتون بیرون برین.   موهاش رو مرتب کنین.   به دخترتون بگین که زیبایی باطنی مهم‌تر از زیبایی ظاهریه.    از پدر بودن خودتون لذت ببرین.    هر زمان قصوری از شما سر زد، عذرخواهی کنید.    پدرها، هیچ‌کس دیگه‌ای روی کره‌ زمین نمی‌تونه نقش شما رو ایفا کنه، هیچ‌وقت به دخترتون اجازه ندین به علاقه‌ شما نسبت به خودش شک کنه.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

کد خبر 6096786

دیگر خبرها

  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله + فیلم
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • میز جلو مبلی وقتی هوش مصنوعی آماده کرده باشه! (عکس)
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس