Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار مرکز لرستان گفت: مدیران و اعضای انجمن های مردم نهاد آحاد جامعه را نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق کنند.

جعفر طولابی روز گذشته ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ در دیدار با مدیران انجمن‌های مردم نهاد با اشاره به اینکه میزان حضور مردم هرچه بیشتر باشد بر تحکیم امنیت ملی و اقتدار نظام می‌افزاید، اظهار کرد: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی هستند و به هر اندازه‌ای که حضور آنها بیشتر باشد، شکست دشمنان قطعی‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۴۲ سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی علیرغم همه مشکلاتی که داشته‌اند در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند، گفت: امروز دشمنان با تمام قوا به خصوص با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی به میدان آمده‌اند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند اما به لطف خداوند مردم ایران اسلامی با هوش، درایت و بصیرت خود همچون گذشته توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد.

 وی با تاکید براینکه نقش تک‌تک آرای مردم در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: با توجه به انسجام و تاثیر گذاری مجموعه تشکل‌های مردم‌نهاد انتظار داریم در این مدت باقیمانده  تلاش کنند، با امیدبخشی و تشویق مردم نسبت به انتخابات پیش روی آنها را با مشارکت حداکثری به میدان بیاورند.

طولابی یادآور شد: در سطح شهرستان خرم آباد ۴۱۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که ۱۹۴ در حوزه شهری و ۲۲۳ حوزه روستایی در نظر گرفته شده است. 

 فرماندار مرکز لرستان گفت: از این تعداد ۲۸۲ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند که این میزان نسبت به دوره گذشته برای تسهیل در کار مردم ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید براینکه برای اولین بار در خرم‌آباد برای برخی از اماکن اخذ رای دو شعبه مستقر کردیم، عنوان کرد: یک شعبه ویژه خواهران و دیگری برای برادران است تا مردم به راحتی بتوانند آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیاندازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ايران انقلاب اسلامی لرستان جمهوری اسلامی سمن انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی

حمید خسروی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : در طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی قرار است، از طرفیت عظیم اجتماعی گروه‌های همچون هیأت مذهبی، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

وی هدف از این طرح را ارتقاء نشاط سرمایه اجتماعی و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در شناسایی و حل مسائل، مشکلات شهر و محله اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این طرح هیچ الزامی برای داشتن مجوز سازمان‌ها و گروه‌های مردمی ثبت‌نام‌کننده، نیست، همین نیرو‌های فعال در محلات هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در توضیح مراحل ثبت‌نام در طرح ملی مشارکت اجتماعی، اضافه کرد: بعد از ثبت‌نام اولیه، طی یک فرآیند ارزیابی‌هایی از سوی ارزیابانی که از سازمان‌های مردم نهاد استان هستند انجام و بعد از گزینش و پالایش، به کشور معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تاکنون بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: ۲۲ مردادماه در سالروز تشکیل روز سازمان‌های مردم نهاد، با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور استارت این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات شهر و محله زده خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست