Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@17:57:43 GMT

۶ ترفند خانگی برای دور نگه داشتن سوسک از خانه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۱۹۳

۶ ترفند خانگی برای دور نگه داشتن سوسک از خانه

با توجه به گرم شدن هوا و زیاد شدن سوسک در ساختمان های مسکونی، چند روش خانگی برای دور نگه داشتن این حشرات از خانه را برای شما آماده کردیم.

به گزارش قدس آنلاین، حشرات، به ویژه سوسک‌ها، اغلب در تابستان در خانه ظاهر شده و باعث وحشت اعضای خانواده می‌شوند. اغلب ما پس دیدن این حشرات از حشره کش‌های سمی استفاده می‌کنیم که به شدت مضر هستند و باید از آن‌ها دوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور چند روش خانگی و بی خطر را برای خلاص شدن از این حشرات موذی را برای شما آماده کردیم.

لیمو

بوی لیمو باعث می‌شود که سوسک‌ها از خانه شما دور شوند، فقط کافی است شما لیمو را در یک کاسه کوچک رنده کنید و سپس در مناطق آلوده خانه قرار دهید. اینگونه از شر سوسک‌ها خلاص می‌شوید.

قهوه

تفاله قهوه یک دفع کننده مناسب سوسک است. شما باید تفاله موجود در قهوه را بردارید و در مکان‌هایی که محل زندگی سوسک‌ها هستند، بریزید. این روش برای خلاص شدن از آن‌ها کافی است.

فلفل تند

فلفل تند یک ماده تحریک کننده طبیعی برای سوسک است. برای انجام این فرآیند، چند قطعه فلفل تند را در مکان‌هایی که سوسک‌ها زندگی می‌کنند قرار دهید، تا به سرعت سوسک ها از اطراف خانه شما دور شوند.

پودر سیر و پیاز

سوسک‌ها از بوی ادویه‌های سیر و پیاز آسیاب شده متنفر هستند، بنابراین توصیه می‌شود برای از بین بردن سوسک‌ها به طور دائمی، تعدادی از آن‌ها را در مناطق زندگیشان بگذارید یا عصاره آن را اسپری کنید.

سدیم بیکربنات

جوش شیرین یا کربنات سدیم مشابه اسید بوریک است، اما سمیت کمتری دارد و می‌تواند در خانه‌های کودک و حیوانات خانگی استفاده شود. برای استفاده از این روش توصیه می‌شود ظروف کوچک با کمی بی کربنات را در گوشه و کنار محل ورود سوسک قرار دهید.

نعنا

نعنا نیز مانند یک لیمو سوسک را دفع می‌کند. بوی تند نعناع به عنوان دافع طبیعی سوسک‌ها عمل می‌کند. برای تهیه ماده دافع حشرات، ۸ قطره روغن درخت سرو را و ۱۰ قطره روغن نعناع را با نصف فنجان آب نمک مخلوط کنید، سپس مخلوط را در سطوح خانه بپاشید، اینگونه سوسک‌ها از خانه شما دور می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سوسک ترفند ساختمان مسکونی سوسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم) طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • این سوسک را نمی شود کشت، فقط باید نگاه کرد! (عکس)
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)