Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:49:59 GMT

پیغام مهم آرمان رمضانی به فرهاد مجیدی/عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۲۷۶

پیغام مهم آرمان رمضانی به فرهاد مجیدی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور آرمان رمضانی در استقلال پس از یک نیم‌فصل ناموفق با تیم رقیب حواشی بسیاری را به همراه داشت و کمتر هوادار این تیم از پیوستن رمضانی به جمع آبی‌ها راضی بود. او کارش در استقلال را با نیمکت‌نشینی و حضور کوتاه‌مدت در دقایق پایانی آغاز کرد و بسیاری انتقالش به استقلال را یک انتقال شکست‌خورده دیگر تلفی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سابق سایپا اما در بازی با نفت آبادان گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا هواداران استقلال به احیای او امیدوار شوند. رمضانی که به نظر می‌رسد اعتماد به نفسش را پیدا کرده در بازی دوستانه مقابل پیکان برای نخستین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و باز هم موفق به گلزنی شد تا این پیغام را به مجیدی برساند که آماده دقایق بیشتر است. از طرفی با توجه به مصدومیت و افت شیخ دیاباته پیش از تعطیلات لیگ و عدم بازگشت او تا به امروز، احتمالا مجیدی در بازی‌های آینده از رمضانی بیشتر استفاده خواهد کرد و مهاجم شمالی استقلال هم انگیزه‌های زیادی برای درخشش با لباس آبی دارد تا خاطره نیم‌فصل تلخ در پرسپولیس را از ذهن همه پاک کند.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)