Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه داخلی مدعی شده حمیدرضا آصفی سمت ریاست هیات مدیره استقلال را قبول نکرده است

حمیدرضا آصفی ریاست هیات مدیره استقلال را نپذیرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، علی نژاد معاون وزارت ورزش با بیان اینکه مشکل امضا در استقلال حل شده، روز گذشته گفت: 

آقای آصفی چک‌های استقلال را امضا زده و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم وقتی گرفته شد که اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال به زندان رفت و البته پس از آن هم آصفی قبول نکرد رییس هیات مدیره استقلال شود اما فعلاً چک‌هارا امضا می‌کند تا روال عادی کارها در باشگاه استقلال به انجام برسد.

در مورد این که حمیدرضا آصفی ریاست هیات مدیره را قبول نکرده شنیدیم چون به پایان کار دولت نزدیک می‌شویم، او چنین پستی را قبول نکرده و منتظر تغییر و تحولات آتی است.

حتی شاید آصفی و یکی دو عضو دیگر هیات مدیره بعد از روی کار آمدن دولت جدید از استقلال بروند اما به هر حال در این یکی دو ماه چک‌ها را امضا می‌کند تا به قول معروف کارها روی زمین نماند.

این در حالی است که اختلافات هیات مدیره استقلال با احمد مددی تقریباا به قوت خود باقی است و حداقل اینکه یکی دو عضو هیات مدیره استقلال با مدیرعامل این باشگاه همچنان زاویه دارند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره استقلال حمیدرضا آصفی ریاست هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد