Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین محمدیان که در رقابت های جام زیلکوفسکی لهستان به عنوان نخست وزن ۹۷ کیلوگرم رسید پس از کسب مدال طلا در این مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه در این جام توانستم مقام اول را کسب کنم. بعد از سه کشتی به فینال رسیدم و در مبارزه فینال نیز با نماینده کشورمان روبرو شدم و توانستم کشتی را ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در دور نخست با «کالین مور» از آمریکا مبارزه کردم و با امتیاز بالا او را ضربه فنی کردم و به برتری رسیدم. در کشتی دوم هم «باخیتخانوف» از قزاقستان را شکست دادم و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتنم. در این مبارزه هم با علیرضا کریمی کشتی گرفتم که پیروز شدم و به فینال رسیدم. در نهایت نیز توانستم عنوان قهرمانی وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کنم.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تصمیم گرفت سه نماینده در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در این پیکارها شرکت کنند. بدین ترتیب من، علی شعبانی و علیرضا کریمی در این مسابقات که انتخابی بازی‌های المپیک بود به میدان رفتیم که خوشبختانه توانستم با کسب عنوان قهرمانی به هدفم برسم.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که به عنوان آخرین مرحله از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک توکیو و همچنین رنکینگ مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، روزهای 18 و 19 خردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد.

تیم ایران که در 4 وزن و با 8 کشتی گیر و به منظور مشخص شدن تکلیف نفرات اعزامی به بازی های المپیک 2021 توکیو در اوزان 74، 97 و 125 کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود با 3 مدال طلا مصطفی حسین خانی، محمدحسین محمدیان، امیرحسین زارع در اوزان 74، 97 و 125 و یک نقره و یک برنز علی شعبانی و علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم و کسب 87 امتیاز بعنوان دوم رسید. تیم های آمریکا و لهستان نیز به ترتیب با 130 و 87 امتیاز اول و سوم شدند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند