Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر روز پنجشنبه متعهد شد که صندوق‌های رای‌گیری عامل تعیین کننده در انتخابات برنامه‌ریزی شده برای روز شنبه در این کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، این اظهارات تبون در بیانیه‌ای که توسط صفحه رسمی ریاست جمهوری الجزایر در "فیس بوک" منتشر شد، آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبون تأکید کرد که شهروندان الجزایر مرجع تصمیم گیری در مورد انتخاب نمایندگان خود در پارلمان در ۱۲ ژوئن هستند.

وی اظهار داشت: دوره سهمیه ها به پایان رسیده است. صندوق‌های رأی عامل تعیین کننده‌ای در اینکه چه کسی مردم را به نمایندگی از آنها در پارلمان انتخاب می کنند، خواهد بود.

فردا شنبه ۱۲ ژوئن الجزایر میزبان انتخابات پارلمانی است. در این انتخابات ، بیش از ۲۲۰۰۰ نامزد برای ۴۰۷ کرسی در شورای ملی مردمی (اتاق اول پارلمان) در حال رقابت هستند.

۱۲ مارس ، تبون پس از انحلال پارلمان خواستار انتخابات زودهنگام پارلمانی شد. این اولین باری است که انتخابات پارلمانی از زمان روی کار آمدن تبون پس از قیام ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ علیه رژیم عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور سابق در این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الجزاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر