Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علیرضا زاکانی» امروز جمعه در نشستی که با حضور زنان در محل سرچشمه تهران برگزار شد، نقش زنان و خانواده را به عنوان یکی از ارکان جامعه بسیار مهم عنوان کرد و با بیان اینکه رانندگی زنان با ماشین سنگین و ... نشانه فرهنگ نیست، افزود:‌ فرهنگ و هنر  زن در این است که سیاستمدار، مدیر و فرهنگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور ۳.۵ میلیون زن سرپرست خانوار و ۲۱ میلیون زن خانه دار در کشور، اظهار داشت:‌ از این آمار، تعداد اندکی بیمه هستند و نیاز است برای رسیدن به خانواده مطلوب آموزش‌های لازم به آنها داده شود که این سبب تحول فرهنگی در کشور خواهد شد.

نامزد  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از برنامه خود برای تاسیس وزارتخانه‌ای برای خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: وزیر و مسئول این وزارتخانه نیز باید زن باشد تا هم الگوی جدیدی برای حضور زنان در اجتماع محسوب شود و هم اینکه از حقوق آن‌ها در خانواده و جامعه صیانت کند.

زاکانی اظهار کرد: اینکه برخی پس از انقلاب سکاندار مسوولیت امور زنان شدند الگو برداری از فرهنگ غرب بود. این موضوع سبب آسیب به بخش مهمی از جامعه کشور که زنان هستند، شده و مواردی را پیش آورده که موضوعات فرهنگی، سیاسی و موضوعات سیاسی، امنیتی شود.

ادامه دارد...

برچسب‌ها سلامت زنان علیرضا زاکانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت زنان علیرضا زاکانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سلامت زنان علیرضا زاکانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد