Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد مهدی تندگویان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتا «ماکا» که در ایرانشهر برگزار شد اظهارداشت: جوانان سیستان و بلوچستان، قانع، متین، مستعد و پاکدست ترین جوانان ایران زمین هستند.

وی بیان کرد: طبق تحقیقات بین‌المللی ثابت شده که ضریب هوشی جوانان سیستان و بلوچستان نه تنها در ایران بلکه در سطح دنیا چند برابر استاندارد جهانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: استان سیستان و بلوچستان هیچ وقت محروم نبوده، ما مسوولان محروم بودیم از دیدن این‌همه ظرفیت جوانان نخبه که در این منطقه وجود دارند.

وی بیان کرد: رویداد ملی فیلم کوتاه «ماکا» کمک بسیار بزرگی خواهد کرد به شناسایی و انعکاس واقعیت‌های بسیار خوب استان‌هایی همچون سیستان و بلوچستان، آثار سینمایی فاخر با نگاه حقیقت طلبی به ظرفیت‌های مغفول مانده در این پویش پرداخته شده است.

تندگویان گفت: یکی از رسالت‌های فیلم مستند، نمایش محتوای موجود بصورت درست و شایسته و آثاری تولید شده در این رویداد ملی در شناسایی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان از جمله گردشگری کمک شایانی خواهد کرد.

وی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان از لحاظ پهناوری، قومیت، مدل نگرش و بافت بیش از پنج استان ظرفیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان هم گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد استان از سه مورد سال ۹۳ با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، هم‌اینک به بیش از ۱۶۳ سمن در حوزه‌های مختلف رشد داشته است.

ادهم کرد افزود: در حوزه اشتغال جوانان با تخصیص اعتبارات اشتغالزایی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید طرح های بسیار مهمی موجب اشتغال جوانان این استان شده است.

وی بیان کرد: اجرای بیش از ۶ طرح ملی توسط سازمان‌های مردم‌نهاد سیستان و بلوچستان در سطح کشور خود جهش بزرگی در بین سمن‌های کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: کسب رتبه سوم کشوری حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان استان از دیگر موفقیت کسب شده حوزه جوانان این اداره کل است.

وی افزود: اعتماد به جوانان و سمن‌های سیستان و بلوچستان توسط مسوولان کشور در این مدت، موجب شکوفایی ظرفیت‌های این استان از شمال تا جنوب شده است.

کرد تصریح کرد: برای حمایت از جوانان بیش از ۱۹ خانه جوان در سال ۹۷ کلنگ‌زنی شد که پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته و تا پایان سال بخش عمده ای نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان جشنواره ملی فیلم کوتاه (ماکا) از آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، ۱۲ اثر فاخر و منتخب از سوی هیئت داوران انتخاب که جوایز آنها توسط، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، اهدا شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان پرورش استعدادهای خلاق ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان ایرانشهر جوانان سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است