Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:31:51 GMT

ارزانی مجدد قیمت میوه در راه است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۰۰۴۰

ارزانی مجدد قیمت میوه در راه است

باشگاه خبرنگاران: مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از کاهش قیمت برخی اقلام میوه و فرنگی جات در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی برخی اقلام همچون گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز، گیلاس و زردآلو نسبت به هفته گذشته در میدان مرکزی کاهش داشته است.

وی قیمت کنونی هر کیلو پیاز و سیب زمینی با افت ۵۰۰ تومانی نسبت به هفته قبل را به ترتیب ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ و ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی نژاد قیمت کنونی هر کیلو گیلاس تکدانه را ۴۰ هزار تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو گیلاس صورتی ۲۰ هزار تومان، آلبالو ۳۵ هزار تومان، زردآلو ۲۰ هزار تا ۴۵ هزار تومان، سیب گلاب ۲۵ هزار تا ۴۰ هزار تومان، توت فرنگی ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان، گوجه سبز ۱۵ هزار تا ۳۵ هزار تومان، هلو ۸ هزار تا ۱۸ هزار تومان و شبرنگ ۳۰ هزار تا ۴۵ هزار تومان است که حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت هر کیلو هندوانه را ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۴ هزار تا ۶ هزار تومان، خربزه ۶ هزار تا ۸ هزار تومان، ملون ۴ هزار تا ۵ هزار تومان و جانا ۵ هزار تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو هندوانه نسبت به هفته گذشته ۵۰۰ تومان رشد داشته است چرا که زمینه هندوانه خوب در میدان کم است.

وی از کاهش یک هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو موز در میدان مرکزی ۲۰ هزار تا ۲۲ هزار تومان است که با تخلیه کانتینرها در بنادر و لنگر انداختن یک کشتی ۶ هزارتنی در بندر پیش بینی می شود که قیمت مجدد کاهش یابد.

این مقام مسئول با اشاره به نرخ دیگر میوه های وارداتی بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو انبه در میدان مرکزی ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۶ تایی ۶۰۰ هزار تومان است‌.

دارایی نژاد قیمت کنونی هر کیلو سبزی با افت ۵۰۰ تومانی ناشی از گرمای هوا را ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار درباره آینده بازار میوه بیان کرد: با توجه به فراوانی بار، کیفیت بالای و عرضه گیلاس و آلبالو از ارومیه و هلو و شلیل از دشت مغان پیش بینی می شود که قیمت مجدد در بازار کاهش یابد.

دارایی نژاد در پایان با اشاره به اینکه خبری از کاهش قیمت کرایه های حمل و  نقل تصریح کرد: با وجود پیگیری های مجدد، قیمت کرایه حمل و نقل همچنان بالاست که این امر مشکلات متعددی برای کشاورزان ایجاد کرده است که امیدواریم وزارت راه، تدابیری برای رفع این بحران بیندیشد‌.

منبع: فردا

کلیدواژه: آلبالو قیمت میوه قیمت کنونی هر کیلو تومان اعلام میدان مرکزی دارایی نژاد هزار تومان هزار و ۵۰۰ ۵۰۰ تومان هزار تا ۴ ۶ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان

هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان

هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان

هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم قهوه‌ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان

هرکیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو …) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲ هزار تومان

کد خبر 6087548

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول