Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: در 24 مرکز استان، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر شجاعان دیروز در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: در 24 مرکز استان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تمامی فراینده انتخابات اعم از اخذ رای تا شمارش آراء به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد که البته شامل تهران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این مراکز تعرفه الکترونیکی جایگزین تعرفه کاغذی شد، افزود: در این نوع انتخابات مردم عزیز که برای رأی دادن به نامزد‌های مورد نظر خود در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مراجعه می‌کنند، به جای تعرفه کاغذی، تعرفه الکترونیکی دریافت می‌کنند، با این کارت به دستگاه اخذ رأی مراجعه می‌کنند و با کد داوطلب به راحتی رأی می‌دهند.
شجاعان ادامه داد: در این حالت فرآیند شمارش آرا بسیار سریع، دقیق و بدون تأخیر در پایان زمان رأی گیری که اجازه بازگشایی صندوق‌ها داده می‌شود، انجام می‌شود.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: البته در سراسر کشور در هر چهار انتخابات تمام فرایند‌های انتخابات اعم از احراز هویت، اطلاعات وارده و تجمیع آرا تا لحظه اعلام نتیجه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، فقط فرایند اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود.
وی افزود: شیوه تجمیع آرا از محل شعب نیاز به برنامه ریزی داشت که انجام شد و درباره احراز هویت رأی دهندگان نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
شجاعان از افزوده شدن حدود 10 هزار شعبه اخذ رأی در این دوره از انتخابات برای جلوگیری از ازدحام در شعب و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد و گفت: مجموع شعب در شورا‌های اسلامی شهر و روستا بالغ بر 74 هزار شعبه و در ریاست جمهوری 70 هزار شعبه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات الکترونیک شورا های اسلامی شهر و روستا انتخابات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس