Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@13:00:52 GMT

زمان قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۰۱۶۱

زمان قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی اعالم شد

زمان قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی مشخص شده است.

به گزارش طرفداری، تیم های ملی در آسیا در حال انجام بازی های دور اول مقدماتی جام جهانی هستند تا تکلیف 12 تیم راه یافته به مرحله بعدی مشخص شود. پس از پایان مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دهم تیر ماه قرعه کشی مرحله پایانی به صورت تقسیم ١٢ تیم ملی در ٢ گروه ۶ تیمی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده میزبانان مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ماه آینده مشخص می‌شوند.

تیم ملی ایران امشب باید در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی از ساعت 19 به مصاف کامبوج برود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید