Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:22:47 GMT

خلیج فارس تا اواسط هفته آینده مواج است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۰۱۷۲

خلیج فارس تا اواسط هفته آینده مواج است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اواسط هفته پیش رو با افزایش سرعت وزش باد‌های شمال غربی بر روی خلیج فارس و در سواحل استان، دریا به تناوب مواج خواهد بود.

محمدرضا انصاری افزود: در این مدت همراه با وزش باد، احتمال خیزش گردوخاک نیز در برخی از نقاط استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پیش‌بینی ۲۴ ساعته وضع جوی و دریایی استان، ادامه داد: آسمان استان در این مدت صاف همراه با غبار محلی، در ساعاتی وزش باد و گاهی گردوخاک خواهد بود و فردا در برخی نواحی جنوبی مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی و در نواحی جنوبی گاهی جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود که سرعت آن امروز ۱۰ تا ۳۸ و از امشب به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و در فراساحل جنوبی ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری، ارتفاع موج را امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی و در فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

او گفت: دیر در شبانه روز گذشته با ۴۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوشهر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت ۰۱:۴۳ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۷، جزر دوم ساعت ۱۶:۵۹ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۳ روی می‌دهد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی بوشهر وضع هوا آب و هوا وضع آب و هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

 روز پنجشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی رخ خواهد داد که رگبار باران در برخی مناطق استان هم دور از انتظار نیست.

روز جمعه رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت بیشتر نقاط استان را در بر خواهد گرفت. دمای هوا از فردا کاهشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد