Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی این گردان‌ها در پیامی در تلگرام نوشت، گردان‌ های القسام و رهبری مقاومت از نزدیک تلاش‌های تحریک آمیز و خصمانه اشغالگران در قدس و مسجد الاقصی را دنبال می‌کنند.

وی افزود، گردان‌ های القسام و رهبری مقاومت نسبت به سرانجام تعرض به مسجد الاقصی هشدار می‌دهند و به فلسطینی‌ها در قدس که در مقابل تعدی و تجاوز به الاقصی مقاومت می‌کنند درود می‌فرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشدارها پس از آن صورت گرفت که در پی تعویق راهپیمایی پرچم‌ ها توسط شهرک نشینان به روز سه شنبه، تعدادی شهرک نشین تندرو بارها به مسجدالاقصی یورش بردند.

روز پنجشنبه «ایتمار بن غفیر» از نمایندگان کنست با وجود ممانعت از ورود به مسجدالاقصی، به منطقه باب العامود در قدس شرقی یورش برد.

پلیس رژیم صهیونیستی چهار فلسطینی را در باب العامود در جریان مقابله با یورش بن غفیر بازداشت کردند.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قدس مسجد الاقصی راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح

وزیر خارجه فرانسه در سخنانی برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه را ایده مناسبی ندانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»