Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کوار ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی بر حفظ انقلاب با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد.

وی بصیرت را لازمه اصلی برای مشارکت حداکثری و انتخابی اصلح دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور شایسته کسی است که معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی و دغدغه مند نظام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه کوار بیان کرد: اصلح کسی است که ناسازگار با ظلم باشد و مبارزه با فساد را اولویت خویش بداند.

حجت الاسلام گشول تصریح کرد: عدالت خواهی، ولایت پذیری، تحول خواهی، جوانگرایی و دارای برنامه بودن از اولویت‌های رئیس جمهور بعدی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار همچنین به انتخابات شوراها و ضرورت انتخاب نامزدهای شایسته نیز اشاره کرد و گفت: در شورای شهر باید افرادی ورود کنند که کاردان، متخصص، امین، دلسوز مردم باشند.

حجت الاسلام گشول لازمه تشکیل شورایی کار آمد و قوی را وجود افرادی خدمتگزار و پرتلاش و در بدنه شورایی دانست.

او با تاکید بر اینکه باید شوراها مردمی باشند نه جناحی، افزود: یک عضو شورا باید قانون گرا باشد واز قانون شکنی پرهیز کند.

امام جمعه کوار ادامه داد: تقوای سیاسی و اجتماعی اقتضا می‌کند در تبلیغات برای انتخابات اسراف و ریخت و پاش و ولنگاری نشود.

حجت الاسلام گشول در خاتمه گفت: با رعایت تقوای فرهنگی در تبلیغات انتخابات از شایعه پراکنی، تهمت، غیبت، دروغ، افترا، بدگویی، ناسزا و ناروا پرهیز شود.

کد خبر 5232118

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 ریاست جمهوری خطبه های نماز جمعه شهر کوار انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «سجیع عطیه» از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گویی رادیویی تاکید کرد: اواخر هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده زمانی تعیین کننده برای توافق درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.

وی در ادامه افزود: فراکسیون اعتدال ملی لبنان در روزهای آینده نتیجه رایزنی های خود درباره موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید را اعلام خواهد کرد، همزمان با این مساله قرار است که «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد با «سمیر جعجع» رئیس حزب قوات لبنانی دیدار و گفت و گو داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعتدال ملی همچنین در روزهای آینده دیداری با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان خواهند داشت و در این جلسه به طور جدی درباره خروج از خلاء ریاست جمهوری رایزنی خواهند کرد.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به وجود فشارهایی از سوی فرانسه و آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان و خروج از خلاء طولانی ریاست جمهوری، تاکید کرد: من از گروه های سیاسی لبنانی می خواهم که با در نظر گرفتن منافع ملی موانع را کنار گذاشته و مسیر را برای انتخاب رئیس جمهور جدید هموار کنند.

کد خبر 6086726 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود