Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روح‌الله نجابت شامگاه پنجشنبه در نشست مجازی به عنوان انتخابات ۱۴۰۰ گفتمان تحول کارآمدی و دولت قوی اظهار داشت: همیشه در گفت‌وگوهای سیاسی مطرح می‌شد که دولت حاضر دولت ناکارآمدی است، من به این موضوع شهادت می‌دهم که در طول مدت یک سال و اندی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شده‌ام، در عمل دیدم که کشور به بن بست نرسیده و همه گرفتاری‌های موجود قابل قیاس با لطمه بزرگی که این دولت به نظام زده نیست و آن، پایین آمدن اعتماد مردم نسبت به نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجابت با تصریح بر اینکه این دولت آنقدر اعتماد مردم را خراب کرده که به این راحتی قابل برگشت نیست، تاکید کرد: جبهه انقلاب با تمام توان وارد رقابت انتخاباتی پیش رو شده است و نگرانی امروز برخلاف چند ماه پیش، به رقابت درون جبهه انقلاب رسیده و این به شدت امیدوارکننده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رمز موفقیت جبهه انقلاب، یکپارچه شدن است، چه قبل از انتخابات، چه بعد از رای آوری و تشکیل دولت که در این صورت تحول شکل می‌گیرد بنابراین پیروزی در این انتخابات نیاز به جدیت دارد و تلاش بیشتر نیروهای انقلابی را می‌طلبد.

وی در ارتباط با وظیفه فرد فرد افراد جامعه در انتخابات پیش رو گفت: وظیفه ما شناسایی و تبلیغ چهره به چهره و ارائه کارنامه نیروهای انقلاب و کارنامه افراد منتسب به دولتی فعلی است.

نجابت گفت: اگر چه فعالیت در فضای مجازی خوب است، اما ما را از اطراف خود غافل می‌کند پس از نزدیکانمان شروع کنیم و جوش و خروش لازم برای حضور حداکثری را به وجود آوریم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: نکته قابل توجهی که در نظرسنجی‌های اخیر وجود دارد، این است که عده زیادی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها، تصمیم به شرکت در انتخابات را دارند، اما هنوز  رایشان مشخص نیست و این نیاز به تلاش و جدیت بیشتر جبهه انقلاب در جذب این آراء را دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت نظارت و تایید صلاحیت‌های شورای شهر در استان هم به عهده من بوده است اظهار داشت: در این مورد، نظارت بر شورای شهر برعهده مجلس گذاشته شده و هیئت مرکزی متشکل از پنج نماینده در کشور و در استان‌ها با حضور سه نفر از نماینده‌ها تشکیل می‌شود که در همه مراحل شرایط شکایت و اعتراض برای رد صلاحیت شدگان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما در این راه به دنبال برخورد کردن سلیقه‌ای نبودیم و مستند به اسناد متقن عمل کردیم، تاکید کرد: من معتقدم که این بررسی صلاحیت‌ها هم باید به عهده شورای نگهبان واگذار شود.

نجابت گفت: به هیچ عنوان به احدی در لیست‌های ارائه شده در شورای شهر شیراز اشاره‌ای نداشته‌ام، اگرچه به صورت کلی، لیست معرفی شده از طرف جبهه انقلاب را قبول دارم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم شیراز و زرقان دولت انقلابی جبهه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است