Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: نامزدهای شوراها با رعایت اخلاق، امانتداری، صدق در رفتار و گفتار و رقابت سالم به اعتماد مردم پاسخ داده و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هماهنگی  نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قزوین روز جمعه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، جانشین اداره اطلاعات، فرماندار و دادستان قزوین هم حضور داشتند آخرین ضوابط تبلیغاتی و نکات قانونی به نامزدها یادآوری شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهارداشت: انتخابات فرصتی برای کسانی است که مورد اعتماد مردم قرار می گیرند تا خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و این فرصت می تواند آخرت ما را تهدید یا آباد کند.

وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی باب خدمتی برای مدیران مهیا شده که یادگار امام است تا مردم در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند و از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان، شوراها و حتی رهبری با رای مردم تعیین می شوند.

استاندار قزوین یادآورشد: همه وظیفه داریم با عملکرد صالح، قدردان این فرصت و نعمت باشیم و از این دستاورد صیانت کنیم و به اعتماد مردم پاسخ دهیم.

وی گفت: بعنوان خدمتگزاران منتخب مردم اگر عملکرد شما درست باشد تصویر خوبی به مردم داده شده و موجب اعتماد سازی می شوداما ‌متاسفانه گاهی دیده می شود بعد از فضای انتخابات ازعهد و پیمانی که با مردم بسته ایم عدول می کنیم که با این کار دنیا و آخرت خود را نابود کرده ایم. 

استاندار اضافه کرد: 4 سال فعالیت در شورا فرصت کمی است که اگر از حق الناس درست صیانت کردید خدا کمک ‌می کند و اگر خطا کردید به اعتماد مردم خسارت زده و خود را به سختی می اندازید زیرا دستگاههای نظارتی هم رصد می کنند و خطاها پنهان نمی ماند.

جمالی پور خطاب به نامزدها یادآورشد: امروز که در مقام نامزدی هستید با خود و خدای خود عهد کنید امانتدار باشید، اخلاق اسلامی را رعایت کنید و اخلاق را زیرپا نگذارید و در مسیر خدمت رسانی گام بردارید.

وی بیان کرد: نگاه مردم به شما مثبت بوده وقتی نامزد و تایید شدید یک ارزش پیدا کردید و اگر عضو شورا شوید ارزش شما بیشتر شده و باید رفتار درستی از خود نشان دهید تا خدمت رسانی افزایش یابد زیرا آنچه جامعه را دچار آسیب می کند بد اخلاقی است و اگر در جامعه بد اخلاقی هنجار شود پایدار نمی ماند. 

استاندار قزوین اظهارداشت: باید جامعه احساس کند فضای جدیدی در خدمت رسانی ایجاد شده و امروز امید مردم به شماست لذا از این فرصت بخوبی استفاده کنید.

وی اضافه کرد: در گذشته اشتباهات زیادی داشتیم و رهبری و بزرگان را نگران کردیم اما امروز در فضایی که نظام برای شما مهیا کرده بخوبی استفاده کنید تا اخلاق جدیدی در حکمرانی محلی شکل بگیرد و نشاط و امید بیشتر شود و توصیه می کنیم برای رای گرفتن به هر وسیله ای متوسل نشوید رقیب خود را با بد اخلاقی از میدان بدر نکنید.

استاندار قزوین تصریح کرد: رهبری فرمودند مشارکت و رای مردم پشتیبان نظام است و شما می توانید به افزایش مشارکت کمک کنید.

وی کفت: مسئولیت ها و صندلی های شورا ثابت نیست لذا با مردم صادق باشید و به آنها دروغ نگویید تا اعتماد عمومی خدشه دار نشود.

جمالی پور با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مبارزه با جنگ نرم دشمنان هم گفت: جنگ نرم که مقام‌ معظم رهبری آن را گوشزد کردند تا سرمایه انسانی ما توسط دشمن آسیب نبیند بسیار مهم است و باید مراقب باشیم خودمان در مسیر دشمن حرکت نکنیم.

وی اظهارداشت: گاهی اوقات ما خودمان فرصت را برای دشمن فراهم می کنیم و چون از رئیس جمهور، استاندار، وزیر و یا نماینده خوشمان نمی آید با تخریب و تهمت آنها را زیر سوال می بریم و دشمن را شاد می کنیم.

استاندار قزوین گفت: جنگ نرم یعنی از بین بردن ارزشها و فرصتها و میدان دادن به دشمن و متاسفانه برخی با لباس دین و ارزشها در مسیر دشمن گام برمی دارند.

جمالی پور ضمن تشکر از هیئت های اجرای و نظارت اظهار امیدواری کرد با رعایت مفاد قانونی از سوی نامزدها و طرفداران آنها انتخاباتی پرشور در استان برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین اعتماد مردم خدمت رسانی جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   

محمد خانچی معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان امروز در همایش روز شوراها که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد؛ گفت: حمایت و توجه ویژه استاندار خوزستان از موضوعات عمرانی شهری و روستاها استان موجب ابجاد تحول در این حوزه شده است.

او افزود: با شروع دولت سیزدهم اعتباراتی که سال های سال به خوزستان پرداخت نشده بود به این استان تزریق شد و می تواند در کارنامه و عملکرد مجموعه شوراها و شهرداری تاثیر مثبتی داشته و امیدواریم در یک سال باقیمانده بتوانیم تحول جدی و اساسی را در سطح منطقه ایجاد کنیم.

آقای خانچی ادامه داد: شوراها مجموعه شورای شهر و روستا هستند نه شورای شهرداری، شورایی موفق است که مسائل منطقه خود را آمارگیری کرده و برای برطرف کردن آن ها راهکار ارائه دهد، شبانه روز به دنبال شهردار بودن و پرداختن به مسائل حاشیه ای شهرداری شهرداری نشان از ضعف عملکردی شوراها دارد.

معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان گفت: شورای شهر و مجموعه شهرداری باید در کنار مردم بودن را تمرین کنند، از نگاه مردم شهر را اداره کنند و از نظرات آن ها استفاده کنند تا موفق شوند. 

این مقام مسئول افزود: نقش شوراها در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریت شهری و روستایی ابعاد مختلف دارد که یک بخش آن خدمات عمومی است و شوراها باید در سایر حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و رفع آسیب‌های اجتماعی که مردم را رنج می‌دهد هم نقش‌آفرین باشند و منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند. 

محمد خانچی یادآور شد: اعتباراتی تحت عنوان عوارض آلایندگی به استان پرداخت می شود محدود است و ممکن است در مرحله های بعدی دیگر این اعتبارات به استان تعلق نگیرد، ضرورت دارد شهرداری ها با خلق منابع جایگزین از وابستگی به این اعتبارات خودداری کنند. 

او در پایان با اشاره به شعار سال و تحقق آن اضافه کرد: شوراها با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تولید، ایجاد بازارچه‌های مرزی و توجه به اقتصاد دریا و اقتصاد گردشگری، توسعه فعالیت‌ها در حوزه آبزیان و رونق معادن و کشاورزی، می‌توانند ثروت‌های هنگفت موجود در کشور را از قوه به فعل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی