Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمد حسن صادقی مقدم  عضو حقوقدان شورای نگهبانامروز در گردهمایی عوامل انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه انقلاب آسان به دست نیامده است، گفت: ملت بزرگ ایران هزینه‌های زیادی برای انقلاب پرداخته است. این انقلاب برای تداوم نیاز به مقاومت، ایثار، فداکاری و بصیرت دارد که با حضور  در انتخابات جمعه آینده، ورق زرین دیگری را بر این نهضت اسلامی جاویدان سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: همه عوامل اجرایی انتخابات در نهایت همکاری و همراهی با دوستان در وزارت کشور داشتیم و هماهنگی‌های لازم را صورت دادیم و نتایج خوبی در راه است. از خداوند می‌خواهیم  دل‌های این مردم را به حرکت درآورد تا برای حفظ و بقای نظام اسلامی حرکت دیگری را نقش آفرینی کنند.

صادقی مقدم با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، ثبت احوال و همه مقامات استانی و آموزش و پرورش همکاری مناسبی برای برگزاری انتخابات داشتند، عنوان کرد: البته در شبکه اجرا و نظارت اشکالاتی وجود دارد که برای رفع این اشکالات باید طرح‌های نو و جدیدی طراحی شود.

وی ادامه داد: اصرار مجلس این بود که شورای نگهبان به کمک بیاید ولی بضاعت شورای نگهبان با امکاناتی که دارد همین است و نمی‌تواند در این قسمت بیشتر کمک کند. امیدواریم با طرح‌هایی که در دست است،  بتوانیم در آینده در این زمینه‌ها هم کمک کنیم.

 عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر صحت و سلامت انتخابات طبق وظیفه دینی و خواست مردم  گفت: در انتخابات شوراهای شهر به ویژه شهر تهران که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باید اراده مردم را با صحت و امانت منتقل کنیم و توجه داشته باشیم که آخرت خود را برای دیگران هزینه نکنیم.

معاون اجرایی و امور انتخابات با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص ساعت برگزاری انتخابات، گفت: از ساعت ۷ صبح آماده رأی گیری هستیم تا اشخاص پشت درهای حوزه‌های انتخاباتی نمانند که ضد تبلیغ است.

صادقی مقدم ادامه داد: آنچه که پذیرفته شد این است که از ۷ صبح تا ۱۲ شب اخذ رأی شود و اگر پس از آن ساعت به بعد کسی مراجعه کرد از او  رای‌گیری شود که با همکاران وزارت کشور در این زمینه هماهنگی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم که در همان ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و کار را تمام کنند و با حضورشان میزان مشارکت را بالا ببرند و شکست دیگری را برای دشمن رقم بزنند.

صادقی مقدم با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی در میان افراد و گروه‌ها و جریان‌هاست، خاطرنشان کرد: باید با حضور پای صندوق‌های رأی و ایجاد وفاق، همراهی و همدلی اجازه ندهیم دشمنان به خانه‌های ما نفوذ پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات شورای نگهبان محمدحسن صادقی مقدم شورای نگهبان صادقی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903432

دیگر خبرها

  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود