Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت حمایت از محرومان گفت: ویژه برنامه آئین دهه کرامت در قالب سیزدهمین دوره رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: هدف از برپایی آئین دهه کرامت گرامیداشت ارزش های دینی و باورهای ایمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: به مناسبت دهه کرامت سیزدهمین دوره از طرح رزمایش مواسات و همدلی با محوریت مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه کرامت با اهتمام نهادها و ارگان های مرتبط برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: شیوع بیماری کرونا زمینه گسترش موج فشارهای اقتصادی به مردم را ایجاد کرد که طی آن شاهد سختی های متعدد برای مردم بودیم انتظار می رود در قالب رزمایش مواسات و همدلی شاهد کاهش این فشارهای اقتصادی باشیم.

 

وی بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد سهم ویژه ای در تهیه و توزیع بسته های معیشتی دارند به ویژه آنکه استان البرز در رواق همدلی با اهتمام کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) در حصارک کرج در سطح کشور رتبه نخست را کسب کردند.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: ایام دهه کرامت در سال جاری مصادف با ایام تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی سال ۱۴۰۰ شورای شهر و روستا به ویژه ریاست جمهوری است که انتظار می رود در هر دو عرصه به خوبی حضور پرشور مردم را شاهد باشیم.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی جشن های دهه کرامت رزمایش مواسات و همدلی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است