Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: به طور قطع مردم کردستان بار دیگر در انتخابات پیش رو مشارکتی گرم و پرشور خواهند داشت و با این کار، از مسوولان و منتخبان ملت مطالبه‌گر خواهند بود.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و قانونی است، اضافه کرد: منتخبان و مسوولان هم وظیفه دارند به درد و رنج مردم توجه کنند و برای رفع مشکلات ملت از جمله معیشت، تمام تلاش خود را بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه انتخابات این دوره پربار خواهد بود، یادآور شد: مسوولان و دولت جدید باید آستین همت را بالا زنند و برای توسعه، عمران و آبادانی کشور گام بردارند، چرا که مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

ماموستا رستمی به دوران دفاع مقدس و فداکاری‌ها و مقاومت مردم در برابر دشمن بعثی اشاره کرد و افزود: از مسوولان می خواهیم شرافت‌مندانه، برای رفع بیکاری جوانان و رنگین کردن سفره مردم تلاش کنند، چراکه مردم ایران به ویژه کردستانی‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و باید رفاه و آسایش آنان تامین شود.

وی، رییس جمهور آینده را امانت‌دار ۸۰ میلیون ایرانی دانست و گفت: رییس دولت آتی باید ضمن داشتن احساس مسوولیت و عطوفت و مهربانی برای مردم کشور تلاش خود را بکار گیرد و امانت‌دار خوبی برای آرا ملت باشد.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی که به فرمان امام(ره) در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد، افزود: تلاشگران این حوزه و کشاورزان همواره رسالت بزرگی را در راستای خدمت به مردم و اقتصاد کشور برعهده داشته‌اند و دولت باید از آنان حمایت بیشتری داشته باشد.

ماموستا رستمی در ادامه به خبرهای خوب در حوزه راه و شهرسازی اشاره داشت و یادآور شد: در طول ۱۵ روز آینده جاده سنندج - مریوان، سه قطعه گردنه صلوات‌آباد، کنارگذر فرودگاه سقز و یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

نماز جمعه سنندج هر هفته در مسجد دارالحسان سنندج که در ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) واقع شده، برگزار می‌شود.

مسجد دارالاحسان سنندج از مساجد قدیمی کشور محسوب می شود و برابر کتیبه‌های موجود در بنای آن، این مسجد سال ۱۲۲۷ هجری قمری توسط امان الله خان اردلان والی کردستان ساخته شده و از نظر فضاهای موجود مشتمل بر ۲ ایوان شرقی و جنوبی، گلدسته های موجود بر بالای ایوان شرقی، صحن مرکزی، ۱۲ حجره اطراف، شبستان ستوندار با ۲۴ ستون سنگی مارپیچ است.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد نمازگزاران صحن جدید این مسجد در پنج طبقه نیز احداث شده و زنان و مردان مومن سنندجی هر هفته نماز وحدت بخش جمعه را در این مکان اقامه می‌کنند.
 

برچسب‌ها کردستان مشارکت انتخاباتی سنندج خطبه ها انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مشارکت انتخاباتی سنندج کردستان مشارکت انتخاباتی سنندج خطبه ها انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر پرداخت حق سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر، گفت: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده بود.

 کیومرث حبیبی، امروز پنجشنبه (۱۳اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و بعد از ۱۵ سال، امسال بازنگری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: فرایند طولانی بودن تدوین و تایید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

حبیبی در مورد طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی، گفت: اینکه راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت بیش از ۳۲ سال حق شهرداری را پرداخت نکرده قبول داریم اما از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با وجهه فرهنگی شهر سنندج هم ۱۴ هزار مترمربع فضای تالار مرکزی سنندج که با باری از مشکلات تحویل این دولت داده شد با پیشرفت خوبی جلو می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مورد آلایندگی های واحد پتروشیمی هم عنوان کرد: اجازه نمی دهیم سهم شهرداری که حق شهر است در این راستا تضعیف شود هر آنچه در حدود توان و اختیارات باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس