Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «مهدی قایدی» که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در بحرین حضور دارد در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و با کسب برتری مقابل هنگ‌کنگ و بحرین، شرایط‌مان بهتر شد. امروز هم درپی برتری قاطع مقابل کامبوج هستیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی از روحیه مناسبی برخودارند و قول می دهم که ۲ بازی آینده را هم پیروز شده و راهی مرحله بعدی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم استقلال در خصوص دوستی صمیمانه‌ای که با پرسپولیسی های حاضر در اردو دارد، توضیح داد: اینجا بحث آبی و قرمز نسیت و همه بردار هستیم. رابطه خوبی داریم و تنها به موفقیت تیم ملی فکر می کنیم. در بین بازیکنان تیم ملی با بیرانوند، سیامک نعمتی و سردار آزمون دوستی بیشتری دارم.

قایدی که در خصوص گرفتن لقب نیمار از علاقمندان به فوتبال ایران، گفت: لطف مردم را فراموش نمی کنم و افتخار می کنم که با نیمار مقایسه شوم. البته نمی‌خواهم حرکات نیمار را در زمین پیداه کنم.

این مهاجم جوان در خصوص دیدار حساس مقابل عراق، عنوان کرد: به امید خدا این تیم را هم با سه گل شکست می‌دهیم. همه تلاش ما برتری مقابل عراق و شاد کردن دل مردم است.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون دیدارهای دور دوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی را در بحرین پیگیری می کند. تیم ایران که ۱۲ امتیاز اندوخته دارد، امشب به مصاف کامبوج خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کامبوج عراق تیم ملی جام جهانی 2022 قطر عراق کامبوج مهدی قائدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد