Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سفیر فلسطین در عراق ضمن تقدیر از مواضع حمایتی کشورمان، تأکید کرد که بحران رژیم صهیونیستی پس از نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، «احمد عقل» سفیر فلسطین در عراق به بررسی ابعاد نبرد «شمشیر قدس» با رژیم صهیونیستی پرداخت و تأکید کرد که این نبرد، پیامد‌های بسیاری به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عقل گفت که بحران رژیم صهیونیستی پس از این نبرد، بیش از هر زمان دیگری در سطوح سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی افزایش یافته است.
وی تأکید کرد که شمشیر قدس، باعث یکسان‌سازی مواضع گروه‌های فلسطین و همبستگی جامعه این کشور برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد.
این دیپلمات فلسطینی همچنین از مواضع سیاسی، دیپلماتیک، مردمی و رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تأکید کرد که این مواضع، شایان تقدیر است.
عقل ادامه داد، این نبرد بر خلاف برنامه‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین صهیونیستی پیش رفت؛ زیرا وی قصد داشت موشک‌ها و فرماندهان مقاومت در غزه را از بین ببرد، ولی پاسخ مقاومت، بسیار سخت بود.
وی خاطر نشان کرد، آمریکا به عنوان بزرگترین قدرت استعماری جهان قصد داشت یک قدرت منطقه‌ای برای حمایت از منافع خود در خاورمیانه به وجود آورد و همه کشور‌های منطقه نیز به بازاری برای مصرف کالا‌های آمریکایی-صهیونیستی و تثبیت هژمونی آنان شود.
سفیر فلسطین تأکید کرد، منطقه از بیست سال پیش از طریق پدیده موسوم به «بهار عربی» و ایجاد تروریسم، برای این برنامه آماده شده بود تا کشور‌های منطقه به این نتیجه برسند که اگر خواستار حفظ امنیت و توسعه اقتصادی خود هستند، باید روابط خود را با تل‌آویو عادی کنند.
عقل با اشاره به نقش شمشیر قدس و تجارب قبلی در شکست این طرح، تصریح کرد، نتانیاهو تا پیش از این نبرد، در پی امتیاز دادن نبود، ولی این نبرد، به او نشان داد که محاسباتش اشتباه بوده است.
وی همچنین گفت که شمشیر قدس، معادلات داخلی و منطقه‌ای بسیاری را بر هم زد و محاسبات صهیونیست‌ها برای تضمین برتری خود از طریق ایجاد اختلاف و شکاف در پیکره سیاسی فلسطین نقش بر آب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیف القدس رژیم صهیونیستی شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی