Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سامانه «گذرنامه‌های سلامت» در خصوص همه گیری کووید-19 از امروز (چهارشنبه) در فرانسه راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نفل از شبکه فرانس 24؛ ارائه این گواهی بهداشت در فرانسه برای شرکت در رویداد‌هایی مانند جشنواره‌ها که تعداد شرکت کنندگان در آن بالای 1000 نفر باشد، اجباری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گواهی سلامت که قرار است در سطح اروپا همسان سازی شود، برای سفر به خارج از کشور نیز اجباری خواهد بود. قرار است امروز در بروکسل نیز درباره اجرایی شدن این سامانه در اروپا رأی گیری شود.

الزامی بودن تست پی سی آر در اسپانیا برای افراد بالای 12 سال
خبر دیگر درخصوص کرونا در اروپا اینکه، مقامات اسپانیایی روز چهارشنبه حداقل سنی را که ارائه آزمایش منفی کووید-19 برای ورود به خاک اسپانیا الزامی است، به 12 سال افزایش دادند. تا کنون هر فرد بالای شش سال که قصد ورود به اسپانیا را داشت، لازم بود آزمایش منفی کووید-19 ارائه دهد.
اسپانیا هم تست پی. سی. آر (PCR) را قبول می‌کند و هم آزمایش آنتی ژن را برای افراد بالای 12 سال؛ با در نظر گرفتن توصیه‌های کمیسیون اروپا که به منظور احیای جهانگردی توصیه کرد برای ورود مسافر اقداماتی هماهنگ در اتحادیه اروپا صورت گیرد، اسپانیا نیز در خصوص حداقل سن دسترسی به واکسیناسیون و محدودیت‌های تعیین شده از سوی کشور‌های همسایه با اتحادیه اروپا هماهنگ شد.
بدین ترتیب در ایتالیا، واکسیناسیون برای افراد بالای 12 سال از روز پنجشنبه امکان پذیر خواهد بود. این در حالی است که در فرانسه افراد 12 تا 18 ساله می‌توانند از تاریخ 15 ژوئن در برابر ویروس کووید-19 واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه سلامت کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی گفت: براساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی ، از بعدازظهر امروز با نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار به جو استان علاوه بر وزش باد شدید، گردو خاک، وقوع رگبار ، رعدو برق، بارش تگرگ ، برخورد صاعقه و در ارتفاع تشکیل مه تا روز شنبه پیش بینی می شود.

زارعی با بیان اینکه با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه های فصلی قابل پیش بینی است، افزود: احتمال خسارت تگرگ به بخش کشاورزی و احتمال خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای شرایط موجود هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده گفت: براین اساس خودداری از سفرهای غیر ضرور، عدم استقرار و صعود به مناطق مرتفع ، خودداری از اتراق، چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیلها، پرهیز از فعالیتهای کوهنوردی، اطمینان از استحکام سازه های موقت و لایروبی کانالها و آبراهها و دهانه پلها، انتقال نهاده های کشاورزی به مکانهای مسقف و آمادگی نهادهای خدمت رسان مرتبط با مدیریت بحران توصیه می شود.


در شبانه روز گذشته سربیشه و خضری دشت بیاض با حداقل دمای 11 درجه سلسیوس بالای صفر خنک ترین و نهبندان با حداکثر دمای 35 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. 
تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین 16 و 28 درجه سلسیوس بالای صفر بود. 

دیگر خبرها

  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا