Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی به دور بعد رفت.

نماینده کاتای کشورمان در نخستین روز مسابقات کاراته گزینشی المپیک به مرحله دوره‌ای صعود کرد.

به گزارش طرفداری، مسابقات کاراته گزینشی المپیک از صبح امروز(جمعه 21 خردادماه) در پاریس آغاز شد و در کاتای انفرادی بانوان، فاطمه صادقی نماینده کشورمان  با کسب امتیازات لازم به مرحله دوره‌ای مسابقات صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی ابتدا در گروه سوم به رقابت با رقبایی از فرانسه، تایلند، جمهوری چک، پرو، ونزوئلا، مجارستان، السالوادور، لهستان و نروژ  پرداخت و با کسب 24.28 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کرد. نماینده کاتای بانوان کشورمان در ادامه و در گروه دوم با کسب 25.46 امتیاز بالاتر از رقبایی از کشورهای ترکیه، کانادا، فرانسه، تایلند، جمهوری چک، مصر و یونان قرار گرفت و به دور سوم راه یافت. او در دور سوم در قابت با کاتاروهای ترکیه، فرانسه و کانادا  با کسب 24.6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نماینده کاتا کشورمان در دور چهارم به مصاف "کریستا پوتری" از اندونزی رفت و با برتری 25.6 بر 24.68 مقابل حریف خود راهی مسابقات دوره‌ای شد تا از ساعت 20:30 امشب برای حضور روی سکوی مسابقات و کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

در ادامه مسابقات امروز و در رقابت‌های وزن 67- کیلوگرم کومیته، امیر مهدی‌زاده به روی تاتامی خواهد رفت.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد