Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید عسگری پور گفت : با توجه به انتخابات پیش رو و تبلیغات گسترده معاندین نظام علیه جمهوری اسلامی باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای از تمامی ظرفیتهای موجود بهترین بهره برداری ها صورت گیرد و هرچه در توان داریم بگذاریم تا التهاب و شور و اشتیاق در شهرستان حاکم شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در ستاد امربه معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت : نظارت به شیوه اداره باغ تالارها در شهریار کاملا قانونی و جدی  صورت می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت بروز تخلف ، دستور ورود ،بازرسی ، پلمپ ، تعطیلی و بازداشت گردانندگان این مراکز در راستای حفظ آرامش شهرستان و برای جلوگیری کارها و اقدامات غیرقانونی و مخل نظم در جامعه داده شده است .

 عسگری پور اذعان داشت : متاسفانه برخی از پارک ها  جزو نقاط آلوده شهرستان شهریار شده اند که بارها تاکید کرده ایم نیروی انتظامی و بسیجیان به صورت کامل گشت زنی داشته باشند تا این محل ها به مراکز توزیع و خرید و فروش مواد مخدر تبدیل نشوند و  در همین راستا جلسات متعددی تشکیل که برنامه ریزی های لازم در جهت بالابردن سطح امنیت این مکان ها در دستور کار نهاد های اجرایی است.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات  تاکید کرد : بداخلاقی ها ،  جرائم و تخلفات انتخابات در سطح شهرستان به طور کامل رصد می شود، فضای مجازی هیچ وقت به گستردگی امروز نبوده که به این مسئله می‌توان هم به عنوان فرصت و هم به عنوان تهدید نگاه کرد از این رو اگر خدایی ناکرده بداخلاقی‌های انتخاباتی واجد وصف مجرمانه باشد، دستگاه قضا بدون توجه به خط و جناح منسوب، برخورد قاطع و بازدارنده‌ای را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی گفت : با توجه به انتخابات پیش رو و تبلیغات گسترده معاندین نظام علیه جمهوری اسلامی باید  برای حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای از تمامی ظرفیتهای موجود بهترین بهره برداری ها صورت گیرد و هرچه در توان داریم بگذاریم تا التهاب و شور و اشتیاق در شهرستان حاکم شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد