Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:26:26 GMT

مرور آثار جواد عزتی در شبکه نمایش

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۰۶۳

مرور آثار جواد عزتی در شبکه نمایش

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در هفته پیش رو، شبکه نمایش فیلم های جواد عزتی را در بخش صحنه گران (مرور آثار) و فیلم های با موضوع انگیزشی را روی آنتن خواهد برد.

فیلم های این هفته شبکه نمایش به تفکیک ساعت پخش به این صورت خواهد بود:

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ خرداد به ترتیب «بازی دو نفره»، «سایه پدر»، «پسر ارشد من»، «شوق هنگام»، «سجل»، «باجناق ها»، «خانه ای کنار ابرها» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۹: فیلم های امیدبخش و انگیزشی، موضوعی است که این هفته شبکه نمایش به آن می پردازد و به ترتیب در طول هفته این عناوین پخش خواهند شد: «مریم و میتل»، «بهترین بازی دنیا»، «مناظره»، «در جستجوی خوشبختی»، «میلیونر زاغه نشین»، «کارآموز»، «ادی عقاب آسمان ها».

ساعت ۲۱: جواد عزتی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۳۶۰ است. وی تاکنون سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر بوده و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» است.

منتخب فیلم های این بازیگر محبوب این هفته از شبکه نمایش بدین ترتیب پخش می شوند: «فرشته ها با هم می آیند»، «وقت بزرگ شدنه»، «تنگه ابوقریب»، «طلا و مس»، «تگرگ و آفتاب»، «آینه بغل» و «زاپاس».

ساعت ۲۳: فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش این هفته از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود: «زندگی وسلی دیدز»، «سر به مهر»، «هتل نقاب پوشان»، «تیم امنیت»، «تصویر ذهنی»، «شجاع دل»، «وقتی آنها ما را می بینند».

ساعت ۱ بامداد: فیلم های بخش «سینما کلاسیک» شبکه نمایش که به مرور آثار سینمای کلاسیک جهان می پردازد هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «تخت خواب سحر آمیز»، «روزی که زمین از حرکت ایستاد»، «آماتور»، «راز سوم»، «دنیای آپو»، «مردم معمولی»، «دی دی کارشناس می شود».

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه نمایش جواد عزتی اخبار هنرمندان شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات