Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مذهبی گفت: مظهر اقتدار یک جامعه و یک ملت جمهوریت و مردم سالاری دینی است و دشمنان انقلاب و نظام تمام تلاش های خود را به کار گرفته اند تا مردم را به بهانه های مختلف از حضور گسترده در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی منصرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سیدرضا رزاقی در جمع اعضای کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی در نشست نهضت تواصی و روشنگری گفت: بارزترین شاخصه پیروزی انقلاب اسلامی ایران وحدت بین مردم و رهبران جامعه  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارشناس دینی افزود: حضرت امام  خمینی( ره) از سال ۴۲ با هدایت وتلاش مضاعفی که برای پیروزی این انقلاب داشت ایجاد وحدت بین تمام مردم ایران را در صدر اقدامات خود قرار داده بود. امام توانست درسال ۴۲ این انقلاب را پایه گذاری کند و ثمره آن را در سال ۵۷ با پیروزی علیه رژیم ستم شاهی دیدیم و با همدلی همه مردم تمام نقشه های دشمنان این انقلاب نقش برآب شد و یقینا اگر روشنگری های امام خمینی (ره) در سال ۴۲ نبود اين انقلاب  هرگزنمی توانست پیروز شود.

 

حجت الاسلام رزاقی افزود: بعد از رحلت امام (ره) یکی ازشجاع ترین و سرسخت ترین مردان انقلاب یعنی حضرت  امام خامنه ای از سوی مجلس خبرگان انتخاب شد و سکان این انقلاب  به دست ایشان سپرده شد و علیرغم تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در نابودی انقلاب اسلامی ایشان با تمام وجود راه امام راحل را ادامه دادند.

این مبلغ دینی در ادامه به مسئله مهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می کنند مردم را از حضور درانتخابات منصرف کنند اما مردم با بصیرت ایران در روز ۲۸ خرداد با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

 

حجت الاسلام رزاقی با بیان اینکه مظهر اقتدار یک جامعه و یک ملت جمهوریت و مردم سالاری دینی است، افزود: دشمنان  این انقلاب و نظام  همه دست در دست هم در طول این انقلاب تمام  تلاش های خود را به کار گرفته اند تا مردم را به بهانه های مختلف از حضور گسترده در انتخابات به عنوان  نماد مردم سالاری دینی منصرف کنند ولی مردم فهیم کشورما با وحدت و همدلی وپشتیبانی از ولی فقیه و رهبری همیشه  از این امتحانات الهی سربلند شده اند.

 

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن همیشه دشمن است و هيچ وقت آمریکا و آن هایی که مردم را به بهانه های واهی تشویق به حضورنیافتن درپای صندوق وانتخاب اصلح می کنند موفق نخواهند شد.

 

نشست نهضت تواصی و روشنگری به همت کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون قمر بنی هاشم ع کانون قمر بنی هاشم روستای کاغذی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان مردم سالاری دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است