Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@13:38:26 GMT

اختلاف باشگاه تراکتور با سعید واسعی بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۱۴۸

اختلاف باشگاه تراکتور با سعید واسعی بالا گرفت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : سعید واسعی هافبک تیم فوتبال تراکتور در ابتدای فصل به دلیل شکایت باشگاه پیکان و با رأی کمیته وضعیت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد. این بازیکن که با قراردادی دو ساله به تراکتور پیوسته است، پس از پایان دوران محرومیت نتوانست جایگاه ثابتی در جمع سرخپوشان تبریزی به دست بیاورد و پس از بازگشت از مسابقات آسیایی نیز،‌ به دلیل اختلاف با رسول خطیبی از تیم کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واسعی که تاکنون تنها ۱۰ درصد از قرارداد این فصل خود را گرفته، طی یک ماه گذشته در انتظار جلسه با مدیران باشگاه تراکتور است. در این مدت نیز صحبت‌های بین وکلای واسعی و مدیران باشگاه تراکتور انجام شده اما جلسه نهایی برای تعیین و تکلیف واسعی تاکنون برگزار نشده است.

در همین راستا شنیده می‌شود هر دو طرف تا حد زیادی برای فسخ قرارداد رضایت دارند اما بحث اصلی در این موضوع اختلاف مالی شدید طرفین است. اختلافی که به دلیل محرومیت چهار ماهه واسعی در ابتدای فصل و غیبت او در مسابقات تراکتور به وجود آمده و باید دید مذاکره طرفین در این مورد به نتیجه خواهد رسید یا خیر. قرارداد واسعی با تراکتور برای فصل اول ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و برای فصل دوم، ۵ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور سعید واسعی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور با استقلال تهران فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 6093025

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود