Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:02:45 GMT

افزایش بستری‌های کرونا در کرمان به ۴۰۹ مورد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۱۸۹

افزایش بستری‌های کرونا در کرمان به ۴۰۹ مورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۴۰۹ مورد است که به تفکیک در کرمان ۲۲۷نفر، رفسنجان ۲۳ نفر، جیرفت ۱۰۳ نفر، بم ۱۳ نفر و سیرجان ۴۳ نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را ۲۱ هزار و ۷۹۹ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۸۵ نفر عنوان کرد.

شفیعی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۷ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را ۲ هزار و ۹۷۶ نفر برشمرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین گوشت گرم در استان یزد

شفیعی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 

شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

البته بررسی میدانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما حاکی از این است که قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه مندی مردم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تامین گوشت گرم در استان یزد