Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:22:21 GMT

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۴۱۲

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار داشت: نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم مردم عزیز همانند دوره‌های قبل یک حضور حماسی داشته باشند و بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم بزنند که این یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه ریزی پیشرفت و توسعه، فردی کارآمد و شایسته انتخاب کنند و همچنین در انتخابات شورای شهر و روستا به افرادی لایق، خدمتگزار، خوش سابقه، متدین و انقلابی رأی دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد شایسته در نگاه امام و رهبری بیان کرد: فرد شایسته باید با ایمان، تقوا مدار و اخلاق گرا، مدیر، مدبر و کارآمد، عدالت‌خواه و فساد ستیز، مردمی و به دور از زندگی تجملی باشد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: فرد شایسته باید دارای روح امید به آینده و فعال، جوان‌گرا و داشتن روحیه استفاده از جوانان، ولایت‌مدار و در راستای اهداف نظام و رهبری فعالیت کردن باشد.

وی اعتقاد به ظرفیت‌های درونی با حفظ تعاملات هوشمندانه و عزتمند خارجی و دارا بودن برنامه برای حل مشکلات مردم به ویژه مسائل معیشتی و اقتصادی را از دیگر ویژگی‌های فرد شایسته دانست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: حکومت و نظام اجرایی در اسلام ابزاری برای تحقق امنیت، عدالت و پیشرفت در سایه ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی است.

وی گفت: بی‌تردید نظام حکومتی یک ضرورت اجتماعی و اسلامیت آن اساس آن و مردم‌داری و مردم‌سالاری طریق تحقق آن می‌باشد و التزام مردم به اسلامیت، مجاهدت و پایداری در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران یک وظیفه است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: این تعامل دو سویه مسئولان حکومتی و مردم، یک نظام واره قوی و یک منظومه مقتدر تولید می‌کند.

وی با تبریک تولد حضرت فاطمه معصومه (س) به همگان به ویژه دختران اظهار داشت: آن بانوی یگانه جامع جمیع صفات الهی انسانی بود و هم در زمان حیات و هم در زمان وفات خویش منشأ برکات بسیاری برای جهان اسلام شدند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: به همه خانواده‌ها سفارش می‌کنم که با دختران گرامی خویش رفتاری پر از مهر و محبت داشته باشند و در عرصه تعلیم، تربیت و ایجاد مهارت زندگی آنان توجه ویژه کنند.

کد خبر 5232189

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها ایلام انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی فرد شایسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع