Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام معصومی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نه یک امر واجب بلکه تکلیف الهی است که مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی جلوی توطئه‌ها و مکر دشمنان را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت بوده که این اهمیت در انتخابات پیش رو نیز بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه رویان با اشاره به هجمه کم نظیر دشمنان به منظور دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند که هر زمان که ایستادگی کرده اند، دشمن عقب نشسته و هرگاه سست شده اند، دشمن پیشروی کرده است.

 

 وی ضمن بیان اینکه مناظره نامزدها در این راستا است که همه گفتارها را شنیده و بهترین را انتخاب کنیم اضافه کرد: دشمن در این میانه به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است تا از این طریق به هدفش یعنی اثبات عدم اقبال مردم به‌نظام برسد که خوشبختانه مردم با هوشیاری این مکر آن‌ها را خنثی کردند.

 

حجت‌الاسلام معصومی با اشاره به اینکه مردم در همه عرصه‌های مختلف بارها اثبات کردند که پای نظام ایستاده و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند اظهارکرد: طی سال ۹۲ در دولت مرحوم هاشمی با تورم ۴۹ درصدی مشارکت مردم ۵۱ درصد بود که نسبت به دوره اول یا ۶۶.۵ درصد کاهش را نشان می‌داد که به خاطر تورم هیچ‌گاه تلقی قهر مردم از نظام نشده است.

 

امام‌جمعه رویان بابیان اینکه گره زدن هشت سال کشور به سیاست‌های خارجی غلط و غفلت از ظرفیت‌های داخلی باعث دلخوری، سردی و مشکلات بسیاری برای مردم شده است، ابراز داشت: مردم هوشیارند و اجازه نخواهند داد این مسائل موجب این شود که دشمن برای ما تصمیم بگیرد.

 

وی تصریح کرد: در مناظرات نیز مشاهده شد که برخی نامزدها باکم آوردن مطلب و ذکر مطالبی نامربوط خواستند مسیر را به حاشیه بکشانند که در این راه موفق نشدند و امیدواریم در سومین مناظره تمرکز بر روی حل مشکلات موجود پیش رود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه رویان مشارکت حداکثری در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است