Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:07:15 GMT

مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۴۳۱

مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری در قزوین برگزار شد

رییس روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان قزوین بعدازظهر جمعه و در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بیش از ۱۵ ماهه رقابت‌های دوچرخه سواری شده بود که با توجه به شرایط مناسب و با اخذ مجوزهای لازم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، یک دوره مسابقه کراس کانتری و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و یک خط ویژه استارت برای بانوان در پارک جنگلی فدک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی ساکتی تصریح کرد: با توجه به شرایط برگزاری بسیار مناسب این رشته در قزوین، خوشبختانه شرکت کنندگانی از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، فارس، مرکزی، البرز و حاشیه آن، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل، قم و کردستان حضوری قدرتمند در مسابقات قزوین داشتند.

وی با بیان اینکه مسابقات کراس کانتری قزوین به گفته شرکت کنندگان آن در سطح بسیار بالایی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه امکانات موجود در مرکز استان، به خصوص در پارک یک هزار هکتاری فدک شرایط را برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین المللی را فراهم کرده است.

ساکتی خاطرنشان کرد: علی رغم عدم حضور پلیس راهور در این رقابت‌ها، خوشبختانه برخی دستگاه‌ها از جمله جمعیت هلال احمر، شهرداری و شورای شهر قزوین، معاونت حمل و نقل ترافیک، آتش نشانی و نیروی انتظامی در امر برگزاری این مسابقات همکاری نزدیکی با هیات دوچرخه سواری استان داشتند.

وی ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در رده سنی جوانان پرهام شهسواری، علی احمدی و علی حسنی، در رده سنی بزرگسالان حسن سیف الهی، فراز شکری و فرشید صلاحیان و در بخش پیشکسوتان نیز حسین محمدی‌ها، امیرحسین ابراهیمیان و مهرداد خادم دلیر به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان قزوین تصریح کرد: در بخش بانوان نیز مونا فرخ بخشیان، فرانک شاهزیدی و الهام محمدی اول تا سوم شدند و در پایان به نفرات اول تا هفتم هر رده سنی هدایایی اهدا شد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی ایرنا دوچرخه سواری کوهستان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی ایرنا دوچرخه سواری کوهستان فدراسیون های ورزشی ایرنا دوچرخه سواری کوهستان قزوین دوچرخه سواری رقابت ها رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود