Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:10:59 GMT

نماز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۴۹۳

نماز جمعه

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم کرمانشاه همچون گذشته پرشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با رأی خود بر قدرت انقلاب اسلامی بی افزایند.

وی با اشاره به نیاز کشور به رئیش جمهوری عادل و حامی تولید و اشتغال گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور نیاز داریم رئیس جمهوری عادل سر کار بیاید و در ابتدا با حمایت از تولید داخلی، فکری برای درمان مشکل بیکاری و اشتغال جوانان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم ضمن حضور در پای صندوق‌های رأی، مردم را به حضوری پرشور و شرکت در تعیین آینده ۴ ساله کشور در روز انتخابات دعوت کنیم.

وی ادامه داد: جمهوریت در کنار اسلامیت ایران را امروز به قدرت رسانده و قطعاً در آینده درخشانی نیز برای کشور به دنبال دارد.

علما خاطر نشان کرد: ایستادگی امام خمینی (ره) در برابر قدرت‌های شرق و غرب با تکیه به بندگی خدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در جنگ هشت ساله موفق کرد و امروز نیز مقام معظم رهبری همین تفکر را دارند.

کد خبر 5232203

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه کرمانشاه ایت الله علما انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها ایلام انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود