Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدپور مسئول گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف خدمت به ساکنان مناطق محروم، اجرای طرح سلامت و ویزیت پزشکی رایگان در شهرک شهید رجایی این شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام و پرسنل درمانی ماهشهر با همکاری و حمایت شرکت نفت، تامین اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، بخش خصوصی و نیرو‌های دریایی سپاه پاسداران انجام شد، افزود: در طرح سلامت ۱۰۳ نفر از ویریت پزشک عمومی، ۱۲ نفر از ویزیت مامایی و ۱۶ نفر از ویزیت تخصصی پزشک تغذیه بهره‌مند شدند، ضمن اینکه همه دارو‌های تخصصی و عمومی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور انجام ۲۸ مورد تزریقات، ۱۳ مورد کنترل قند خون، ۱۱ مورد آزمایش عمومی، ۲۰ مورد خدمات طب سنتی شامل؛ بادکش و ماساژ درمانی، ۳ مورد مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده محور را از دیگر خدمات ارائه شده به ساکنان شهرک شهید رجایی بندر ماهشهر عنوان کرد و اظهار داشت: ۶ نفر از بیماران به منظور دریافت خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویزیت پزشکی طرح سلامت گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا