Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوسط هاشمی درباره زمان شروع واکسیناسیون مربیان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توضیحاتی داد.

به گزارش برنا؛ علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، در رابطه با واکسیناسیون مربیان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: اطلاعات مربوط به این موضوع در صلاحیت ستاد ملی مبارزه با کرونا است و واکسینه شدن مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای در اولویت سوم قرار دارد که زمانبندی دقیقی از سوی این ستاد به ما ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای با سازمان بهزیستی تفاهم نامه‌ای امضا کرده است تا بتوانیم توانمندی در جامعه‌ مورد هدفمان به صورت مشترک با حمایت دو سازمان در دستور کار قرار دهیم و خوشبختانه در این راه با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر واکسیناسیون بهزیستی کمیته امداد امام خمینی علی اوسط هاشمی تزریق واکسن فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز راهی کرمان شدند تا برای بازی عصر فردا در جام حذفی اردو بزنند.

در حاشیه این پرواز، بازیکنان و مربیان دو تیم که سابقه همکاری با یکدیگر را داشتند، به استقبال هم رفتند. نکته جالب این دیدارها، پهن شدن بساط بگو و بخند رضا عنایتی و محمد رجب‌زاده مربیان پیکان با محرم نویدکیا و دستیارانش بود.

آنها امروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند اما فردا باید تیم‌های خود را مهیای تقابل مهمی کنند، آن هم در دیداری که فقط یک برنده دارد.

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم