Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن حمایت حزب خود از آیت الله رییسی اظهار داشت:  آقای رئیسی را فردی اصلاح‌گرا می دانیم و معتقدیم او فردی مستقل و متعلق به همه جناح‌های سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: ضربه‌ای که آقای روحانی و وزرایش به کشور و اصلاحات زدند در طول تاریخ نظیر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فومنی با اشاره به دو نامزد اصلاح‌طلب در انتخابات، گفت: مهرعلیزاده در بنیاد شهید زمین‌ها را از خانواده شهدا در آورد و به اسم خود زد. در زمان ریاست ایشان در تربیت بدنی چه بریز و بپاش هایی رخ داد.

وی می‌گوید: در زمان ریاست مهرعلیزاده در تربیت بدنی، ۹۰ درصد هدایا نخست به حساب آقای مهرعلیزاده وارد می شد و ایشان حقوق ورزشکاران را پرداخت نمی کردند و تا الان هم پرداخت نکرده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: او بلائی بر سر ورزش ایران آورد در تاریخ ماندگار است. آقای مهرعلیزاده از طبقه فئودال جامعه و چندین کاخ و ویلا در تهران و غیره دارد که باید بگویید پول اینها را از کجا آورده است.

فومنی با بیان اینکه همتی سلطان تورم است، تاکید کرد: تمام بریز و بپاش های بانک مرکزی به گردن ایشان بوده و او مسبب چنین وضعیتی است. تیم روحانی در ستاد همتی فعالیت می کند. تمام نوشته‌های همتی و مهرعلیزاده را برایشان می نویسند.

وی افزود: روحانی و دولت او اصلاح طلب نبود اما به اسم اصلاحات چه بلائی به سر مردم آوردند اصلاحات واژه مقدسی است و ما طرفدار نو اصلاح طلبی هستیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ما اگر از اصلاحات دم می زنیم به خاطر مبارزه با فساد است، تصریح کرد: باید  با فساد مبارزه و برای اجرای عدالت اجتماعی تلاش کنیم. پرونده های زیادی درباره آقای مهرعلیزاده و همتی وجود دارد که نمی خواییم همه آنها را بازگو کنیم.

وی در پایان تاکید کرد که حزب مردمی اصلاحات طی بیانیه ای رسما از آیت الله سیدابراهیم رییسی حمایت کرده و یه ایشان کمک خواهیم کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه اکثر بدنه اصلاح طلبان به سمت آقای رئیسی است، گفت: پدرخوانده هایی که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نهاد اجماع ساز مورد قبول مردم نیستند و فعالیت دوستان آنها در دولت به زندگی مردم آسیب زده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات آقای مهرعلیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزارهای پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپردازها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229515 برچسب‌ها بانک مرکزی ایران

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی