Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:18:28 GMT

بازگشت عبدی برای امیدواری یحیی به خط حمله

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۹۲۸

بازگشت عبدی برای امیدواری یحیی به خط حمله

در شرایطی که شهریار مغانلو این روزها با آسیب دیدگی کار را دنبال می‌کند، شاید آمادگی مهدی عبدی بهترین خبر برای کادرفنی سرخ‌ها محسوب شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی در جدال تدارکاتی مقابل نفت آبادان بار دیگر در نقش گلزن اول تیمش ظاهر شد تا نشان دهد از اتفاقات نیم فصل اول فاصله گرفته و انگیزه بالایی برای درخشش و خودنمایی در ترکیب این تیم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که با حضور عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو به نظر می‌رسد مهدی عبدی دیگر کمتر فرصتی برای خودنمایی به دست بیاورد، او بار دیگر در نقش گلزن اول سرخ‌ها ظاهر شده است.

 

عبدی که بعد از فرصت سوزی‌های پیاپی به نیمکت تبعید شده بود، بعد از دبل مقابل شاهین عامری در جام حذفی و گلزنی در جدال با ذوب آهن، اکنون در جدال تدارکاتی این تیم مقابل نفت آبادان نیز با دبل به کار خود پایان داد تا نشان دهد برای دیگر مهاجمان این تیم خط و نشان بزرگی کشیده است و آماده رقابت با مغانلو و آل کثیر است.

پرسپولیس تهران مهدی عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی عبدی مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

کد خبر 846890 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر