Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@21:42:28 GMT

اولین حضور مهدی ترابی در ترکیب اصلی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۹۳۹

مهدی ترابی امشب برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان می رود.

ترابی اولین حضور ثابتش در ترکیب اصلی تیم ملی را در منامه تجربه خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران از ساعتی بعد سومین دیدار خود از دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 را مقابل کامبوج برگزار خواهد کرد. شاگردان اسکوچیچ پس از غلبه بر هنگ کنگ و بحرین، در حالی به مصاف کامبوج می روند که این تیم با یک امتیاز از 7 بازی در قعر جدول گروه حضور دارد و هیچ شانسی برای صعود به رتبه چهارم ندارد؛ به این ترتیب و بر اساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتایجی که تیم های گروه سوم مقابل کامبوج کسب کرده اند، در رده بندی نهایی، محاسبه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی، به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ به برخی از بازیکنانش استراحت می دهد تا در حساس ترین بازی تیم ملی مقابل عراق شاگردانش با قوای مناسب راهی میدان شوند. در این میان به نظر می رسد مهدی ترابی که در 2 بازی گذشته تیم ملی به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد، قرار است امشب به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی راهی میدان شود.

باید دید عملکرد ترابی در بازی با کامبوج چه خواهد بود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)

به گزارش «ورزش‌ سه»، ژوزه مورایس حضور در فوتبال ایران را با پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز کرد و سپس در مصاف برگشت برابر پرسپولیس هم طلایی‌پوشان با گل محمد کریمی با پیروزی از تهران به اصفهان بازگشتند. در این بین سپاهان در تهران توانست هوادار به عنوان دیگر تیم تهرانی را هم در لیگ بیست و دوم شکست دهد. 

با شروع فصل جدید همچنان ورزشگاه آزادی و حضور در تهران برای مورایس و شاگردانش خوش یمن بود و آنها علاوه بر پیروزی پر گل مقابل هوادار و پیکان در لیگ قهرمانان آسیا هم که مجبور شدند در آزادی بازی کنند به یک پیروزی تاریخی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق و سپس برد یک بر صفر ارزشمند مقابل نیروی هوایی دست پیدا کردند. 

با این حال ماجرا همینقدر خوب پیش نرفت و مورایس و شاگردانش در بازی برگشت لیگ بیست و سوم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اولین شکست را تجربه کردند و سپس در بازی برگشت مقابل پرسپولیس هم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند، تا پس از تجربه اولین شکست در تهران، اولین تساوی هم از راه رسید. 

در آخرین حضور مورایس در تهران عکس‌هایی از این مربی ثبت شده که چهره او را در خشن‌ترین حالت ممکن پس از حضور در راس کادر فنی سپاهان به تصویر کشیده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!