Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:38:24 GMT

زوجِ موفقِ عزت و نژادمهدی دور از هم(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۱۱۵

در بازی تدارکاتی روز گذشته سپاهان و مس رفسنجان خبری از عزت پورقاز در ترکیب اصلی طلایی پوشان نبود.

به گزارش "ورزش سه"، عزت پورقاز و محمد نژادمهدی پس از دیدار برابر پدیده که در هفته های پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ بیستم برگزار شد، زوج اصلی خط دفاعی سپاهان شدند و تا دیدار برگشت برابر نساجی مازندران این تصمیم از سوی محرم نویدکیا تکرار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار اما اخراج محمدنژادمهدی بازیکن سابق ذوب آهن سبب شد تا طلایی پوشان در دیدار برابر پرسپولیس این مدافع را در اختیار نداشته باشند و این گئورگی گولسیانی بود که به ترکیب اصلی راه یافت.


عصر روز گذشته در مصاف تدارکاتی سپاهان و مس رفسنجان، محمدرضا مهدی زاده و محمد نژادمهدی در شرایطی به ترکیب اصلی راه یافتند که عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی روی نیمکت حضور داشتند و البته عزت پورقاز که یکی از بهترین بازیکنان سپاهان پس از شکست مقابل پدیده بوده و با حضور او بود که خط دفاعی طلایی پوشان انسجام بسیار خوبی پیدا کرد، با ظاهری در کنار زمین دیده شد که مشخص بود قرار نیست در این مسابقه به میدان برود. 


مدافع ترکمن سپاهان شاید به دلیل محرومیتی که از مصاف با پرسپولیس پیش روی او قرار گرفته و در دیدار برابر فولادخوزستان حاضر نخواهد بود، در ترکیب اصلی برابر مس رفسنجان حضور نداشت تا احتمالا محمد نژادمهدی در کنار مهدی زاده یا گولسیانی دو بازیکن قلب خط دفاعی سپاهان در این مسابقه سخت در اهواز باشند.

 

 

محمدرضا خلعتبری محمد نژاد مهدی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا خلعتبری محمد نژاد مهدی فولادمبارکه سپاهان ترکیب اصلی عزت پورقاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل گل‌‌گهر سیرجان مشخص کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به بازی قبل به میدان خواهد رفت.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس‌آذر درون دروازه قرار گرفت و خط دفاع این تیم را هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی و محسن طرحانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک پوریا سرآبادانی کاپیتان موفق این تیم حضور دارد و در کنار او صادق آلبوصبیح و علی آزادامنش حضور خواهند داشت، در جناحین تیم شمس‌آذر محمد پاپی و امیرمحمد نسایی حضور خواهند داشت.

تک مهاجم این تیم که در بازی قبل مقابل پیکان هم نمایش خوبی داشت فرار امام‌علی است و در این مسابقه هم امید اول گلزنی این تیم خواهد بود.

ترکیب شمس‌آذر به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)