Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:30:07 GMT

حضور پرشور در انتخابات تیری به قلب دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۳۷۲

حضور پرشور در انتخابات تیری به قلب دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌الله دهقانی امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی کاشان اظهار کرد: امنیت امروز حاکم بر نظام ما مدیون خون سرخ شهیدان است و براین اساس وظیفه داریم با حضور پر شور و شعور دشمنان را ناامید کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: هفته پیش رو هفته سرنوشت‌سازی است و انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا برگزار می‌شود؛ مردم با حضور پرشور و بابصیرت درپای صندوق‌های رأی برگ زرینی بر  تاریخ کشور ما ثبت و ضبط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: در اهمیت انتخابات همین بس که نباید تصور کرد انتخابات مربوط به کشور و عصر حاضر است بلکه مدل دموکراسی بهترین مدل حکومتی است در حالی که مدل کاملی نیست اما بهترین مدل است.

دهقانی با بیان اینکه مردم شخصی را از خودشان برای اداره امور انتخاب می‌کنند، ابراز داشت: امسال مقطع حساسی هستیم و شرایط بین‌المللی را به آن واقف هستیم و امسال حضور پرشور و آگاهانه و دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چنان‌که رهبر معظم انقلاب انقلاب تاکید دارند که هر شخصی دیگران را به حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با اشاره به این‌که طبیعتا برخی اشکالات در مباحث مدیریتی، تورم، مشکل مسکن و دیگر موارد اگرچه ناامیدی را تا حدی ایجاد کرده است اما باید با حضور پرشور در انتخابات از این امتحان مهم سربلند خارج شویم، گفت:  امیدواریم  طبق سنوات گذشته که همواره مردم خود را در برهه‌های حساس نشان دادند علاوه بر حضور پرشور انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان این‌که سرنوشت مدیریتی کشور را باید به دست افرادی بدهیم که انقلابی، جهادی و دلسوز مردم و انقلاب باشند، تصریح کرد: در انتخابات شورای شهر، این نهاد نظام عدم تمرکز را در سطح شهر پیاده‌سازی می‌کنند و برای انتخاب اعضای شورای شهر به سوابق، برنامه و صلاحیت نامزدان دقت کرده و انتخاب کنیم.

دهقانی با بیان اینکه روند انتخابات در کاشان به لطف و عنایت الهی روند سالمی است، افزود: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری کاشان تشکیل شده است و خوشبختانه تمکین به قانون از سوی هواداران، رؤسای ستادهای انتخاباتی و نامزدان وجود داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه نامزدان باید حق‌الناس را رعایت کنند، ابراز داشت: جرائمی در موضوع انتخابات وجود دارد و خوشبختانه تمکین به قانون در حوزه انتخابات در حد قابل قبولی است و اگر گزارش تخلفی داشتند می‌توانند با مراجعه به مراکز پیش‌بینی شده نسبت به ارائه این گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ن20

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات کاشان دادستان دهقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌مراسم گفت: در جنوب تهران کسی نیست نام حجت الاسلام مطلبی را بشنود و ایشان را تکریم نکند. مطلبی از امنای محله فلاح است. امنا حلال مشکلات مردم و رسیدگی کننده مسائل شهروندان است. ایشان سلوک و طلبگی خود را با وجود جایگاهی که دارند فراموش نکردند. امروز جامعه جوان ما در معرض انواع تهدیدات روانی است. دشمن در تلاش است اعتماد مردم را به نهادهای دینی و روحانیت مخدوش کند. غرب کوچک‌ترین خطا را با بمباران تبلیغاتی بزرگ می‌کند و به این‌دلیل بر ما فرض است چهره‌هایی مانند مطلبی را به مردم معرفی کنیم. چنین شخصیت‌هایی را به تصویر بکشیم و درباره آنان کار هنری تولید کنیم.

وی افزود: نسل جوان باید بداند این انقلاب با همت روحانیت انقلابی، خدوم و مجاهد شکل گرفته و به حرکت خود ادامه داده است. مطلبی نیازمند تمجید ما نیست. این ما هستیم که باید چنین شخصیت‌هایی را به عنوان مفاخر خود تجلیل کنیم. اولین گام این مسیر تولید کتاب و در مرحله بعد فیلم و محتوای فرهنگی است.

وزیر ارشاد به رویداد ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: ترور رهبر انقلاب در این مسجد رخ داد. حوزه خدمات عمومی در منطقه با همت و حمایت اهالی توسعه یافته و حوزه علمیه کوچکی با تلاش این مجاهد انقلابی شکل گرفته است. اقدامات ایشان انتظار را از یک روحانی مجاهد و انقلابی به خوبی برآورده کرده است.

اسماعیلی ابراز کرد امیدواری کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری در معرفی چنین عالم پرهیزگاری انجام شود.

کد خبر 6098584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند