Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یوفا مجددا به انتقاد از 3 تیم حاضر در سوپرلیگ اروپا می پردازد.

روز چهارشنبه اعلام شد که یوفا تمام اقدامات رسمی را که از تاریخ 25 می 2021 علیه تیم های باقی مانده در سوپرلیگ اروپا آغاز کرده بود را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از RAI Sport، الکساندر چفرین، رئیس یوفا راجع به تعلیق اقدامات قانونی یوفا علیه 3 تیم حاضر در سوپرلیگ اروپا می گوید:

گاهی اوقات روند اجرای عدالت به کندی طی می شود اما همیشه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هنوز به مشخصات انضباطی این پرونده توجه نکرده ام و ما قصد داریم تا در ابتدا موارد حقوقی این پرونده را روشن کرده و سپس به اقدامات خود علیه این 3 تیم ادامه دهیم. گاهی اوقات احساس می کنم که این 3 باشگاه همچون بچه هایی هستند که از مدرسه فرار می کنند!

اخیرا میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا در مصاحبه‌ای گفته بود که باشگاه های اروپایی در تشکیل رقابت های سوپرلیگ اروپا حق داشتند و چفرین رفتنی است. از الکساندر چفرین در این رابطه سوال شد و او پاسخ داد:

در فوتبال از رخ دادن هیچ چیزی تعجب نمی کنم. اظهار نظر او شایسته پاسخ دادن نیست.

از چفرین سوال شد که آیا با آندره آ آنیلی در ملاقات بعدی خود دست خواهد داد که او پاسخ داد:

این یک مسئله شخصی است و من نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم اما فکر می کنم که او خودش جواب این سوال را می داند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، امروز در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری شد و تیم پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین رقابت، مقابل پاس فراجا صف آرایی کرد. 

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه که از اهمیت نتیجه این مسابقه به خوبی آگاه بودند، در هر دو بخش کومیته و کاتا، عملکرد درخشانی داشتند و ۱۹ به ۹ به پیروزی رسیدند. به این ترتیب صدرنشینی مردان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ تثبیت شد. امروز تیم کاراته مردان دانشگاه، در دومین رقابت این هفته خود به مصاف نیشکر خوزستان می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • درمان گیاهی ریزش مو