Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن رضایی  میز قائد عصر جمعه در سومین گفت و گوی استانی نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  درگفت و گو با مردم خراسان شمالی افزود : دولت اقدام و تحول این تجربه را دارد ، همانگونه که جوانان و اقوام مختلف را دور هم جمع کرد و کار بزرگ مثل آزاد سازی خرمشهر انجام داد، این بار برای رفع مشکلات اقتصادی نیز این نیروها را پای کار بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با طرح این سووال که آیا ارزش رفع کردن فقر و بیکاری و تبعض، کمتر از بیرون کردن سربازان صدام حسین از خرمشهر است اظهارداشت : دولت اقدام و تحول با کمک شما مردم و به اذن خداوند و حمایت ولی عصر(عج) و سیاست های رهبر انقلاب این کار را انجام می دهد.
رضایی با ذکر این مطلب که برای تحقق ایده هایش چند خط مشی دارد، انتخاب استانداران از بین نیروهای توانمند استانی را یکی از این ایده ها اعلام کرد و اظهارداشت : استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب می شوند و برای این کار جمعی از کاندیداها مورد بررسی قرار می گیرند و به دولت پیشنهاد می شوند و از میان این تعداد بار دیگر توانمندی ها بررسی می شوند، ۲ تا سه نفر انتخاب می شوند و در نهایت یک نفر به عنوان استاندار انتخاب می شود.
این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تیم قدرتمند و توانمند، خارج از باند و گروه و جناح برای استان ها انتخاب می شود، برای مدیریت امور، و اقتصاد اختیارات هم به استانداران داده می شود  و از طریق امکانات پژوهشی و اطلاعات به مدیران کمک می شود و با تمام توان،  از استانداران  حمایت می کند، اما اجازه می دهیم خود تصمیم بگیرند.
تاکید مجدد بر پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی 
رضایی بار دیگر در گفت و گوی استانی با مردم استان خراسان شمالی بر پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به مردم تاکید کرد و اظهارداشت : اولین توجه ما به اقشار آسیب پذیر از جمله کارگران معلمان و کارکنان دولت است، علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی،  تلاش داریم تا با کمک دولت مرکزی شغل ایجاد شود و کسب و کارهای کوچک رونق بگیرد و هر خانه به کارگاهی برای اشتغال تبدیل می شود و با این کار شهرهای کشور نیز اقتصادی خواهد شد.

وی اضافه کرد : رونق اقتصای دولت باید از پایین به بالا باشد  و در این صورت درآمد در جامعه می جوشد و دولت نیز از طریق مالیات بهره مند خواهد شد ، اما دولتی که تنها به نفت اتکا داشته باشد و روش اقتصادی آن از بالا به پایین باشد درآمد ها در وسط تمام خواهد شد و برای تحقق این هدف باید برنامه های اقتصادی کشور عوض شود.

وی خاظرنشان کرد : سرزمین ایران از بهترین قطعه های عالم است به گونه ای که جهانی کوچک از همه قاره های عالم در آن وجود دارد و ایران، سرزمین اقوام و مردمانی پاک نهاد است و همانگونه که هر صدف را از گوهر آن می توان شناخت ، مردمان ایران را نیز می توان ااز مهمان نوازی آنان شناخت و در واقع سابقه تاریخی چند هزار سال ایران اسلامی حکایت از گوهر پاک آن دارد.

 نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد : در این میان هنر امام انقلاب آن بود که عشق به وطن همه ایرانی ها را جمع کرد و ما دوباره یکی شدیم و روی قامیت خود ایستادیم ،ولی سیاست های نادرست دولت ها باعث شد که توانایی های عظیم و این قامت بلند در برابر مشکلات ناامید شود و در واقع دولت اقدام و تحول می خواهد، دوباره قیام کند و حرکتی نو با دولتی نو ایجاد کند.
رضایی اظهارداشت : همان گونه که امام خمینی (ره)، در جنگ تحمیلی همه اقوام را به دور هم جمع کرد و پنج استان اشغال شده را از چنگال صدام درآورد و ۵۰ کشوری که حامی این رژیم بودند را به زباله دان تاریخ فرستاد، دولت اقدام و تحول نیز دوباره همه اقوام را جمع خواهد کرد و با وجود جوانانی غیرتمند برای بار سوم قیامی فرهنگی، اقتصادی برای ایجاد دولت وحدت ملی خوهد کرد.

وی افزود: در این دولت همه ایرانی هستند و شهروند درجه یک و یا شهروند درجه دو وجود نخواهد داشت و هیچگاه انتخابات مهندسی شده نخواهد بود به گونه ای که ملت ایران خود سرنوشت را تعیین خواهند کرد.

رضایی ایحاد امید و نشاط در جامعه را از برنامه های مهم دولت اقدام و تحول اعلام کرد و اظهارداشت : قیام سوم  دولت اقدام و تحول زدودن غم و غصه از کشور برای زندگی بهتر و سربلندی کشور است و باید برای همه ثروت، برای همه قدرت و برای همه آسایش تولید کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تفویض اختیارات و مسوولیت ها به استان ها خاطرنشان کرد: این دولت تمامی اختیارات  به استان ها خواهد داد به گونه ای که اگر مردم سپرده هایی داشتند در همان استان باید سرمایه گذاری شود نه اینکه به به تهران بیاید و قرار نیست تهران، استانهای دیگر را استثمار کند.

رضایی با بیان این که هر سرزمینی اقلیم و مردمان خاص خود را دارد، تصریح کرد: هر سرزمین نسخه خاص خود را دارد و قرار نیست که فولاد از استان خوزستان بیاورند و آب آن جا را خشک کنند و موجب از دست رفتن هنرهای آنجا شوند و این واحد صنعتی باید در سواحل ایجاد شود تا  با کمبود آب مواجه نشویم.

وی با تاکید بر این که دولت اقدام و تحول نسخه هر استان متناسب با ظرفیت ها، قابلیت ها و توانایی های آن تهیه  و اجرا می کند، اظهار داشت: این دولت اختیارات تصمیم سازی در زمینه اقتصاد را به هر استان می دهد به گونه ای که استان آذربایجان می تواند با ارمنستان و شمال عراق، سیستان و بلوچستان با افغانستان و دریای عمان و هندوستان، خراسان شمالی با آسیای مرکزی، مراودات داشته باشد.
رضایی  با بیان این که کرمانشاه، ایلام، خراسان شمالی و اصفهان هر یک به اندازه یک کشور می تواند تولید کند، گفت: تمام ایران می تواند به کارگاه های بزرگ اقتصادی تبدیل شود به شرطی که توانایی ها را بالا ببریم.
نهضت خانه سازی با آورده ۱۰ درصدی 
رضایی ساخت مسکن با ۱۰ درصد از آورده ( ۳۰ میلیون تومان) را از دیگر برنامه های اقتصادی خود اعلام کرد و اظهارداشت :  اکنون هزینه ساخت هر مترمربع ساختمان ۳.۵ تا ۵ میلیون تومان است بر این اساس ساخت خانه ۸۰ متری ۳۲۰ میلیون تومان تمام می شود، در این دولت مردم با ۱۰ درصد این رقم معادل ۳۰ میلیون تومان خانه دار می شوند و  مابقی هزینه  توسط بانک ها و با پرداخت تسهیلات تامین می شود، و سند این واحد مسکونی به عنوان وثیقه تا پایان پرداخت اقساط نزد بانک می ماند.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت : دولت در این زمینه سود بانکی را تامین می کند  و این کار در ایران نیز همانند سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی شدنی است و خانه سازان هم می توانند از این فرصت ها استفاده کنند.
وی اضافه کرد : صنعت ساختمان با چند صد شغل در ارتباط است، اگر این رونق گیرد ۳۰۰ صنعت دیگر همانند واگن پشت سر قطار به راه می افتند و اشتغال نیز رونق می گیرد.
رضایی با پرهیز از دعواهای سیاسی را یکی از مهمترین راهکارها برای رونق و توسعه کشور اعلام کرد و اظهارداشت : گروههای سیاسی نمایشنامه وشعبده بازی می کنند، باید به فکر مردم باشند، مردم ولی نعمت هستتد به فکر مردم باشید و دولت اقدام و تحول همان گونه که در سال های دفاع مقدس زیر بمباران و شیمایی از مردم دفاع کردند، بار دیگر سپر بلای مردم می شوند، نمی گذاریم چهره غم و غصه در ایران تداوم یابد، اجازه نمی دهیم زباله گردی و کولبری بر قامت بلند ملت ایران بنشیند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به پرداخت حقوق ماهانه به زنان خانه دار اشاره کرد و اظهارداشت : در هر خانه در حقیقت دو نفر کار می کنند مردی که سر کار می رود و زنی که فرزند تربیت می کند و زحمت می کشند و در دولت من تمام زنانی که دو فرزند بیشتر داشته باشند پس از گذراندن کلاس های آموزشی تربیت فرزندان و بهداشت حقوق می گیرند و سایر زنان نیز در مراحل بعدی از حقوق بهره مند خواهند شد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ؛ روستا و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

برچسب‌ها جنگ تحمیلی خرمشهر آسیای مرکزی دولت انتخابات ریاست جمهوری امام خمینی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد سیستان و بلوچستان ایلام مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی اصفهان صدام کرمانشاه پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی خرمشهر آسیای مرکزی جنگ تحمیلی خرمشهر آسیای مرکزی دولت انتخابات ریاست جمهوری امام خمینی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد سیستان و بلوچستان ایلام مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی اصفهان صدام کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد سیزدهمین دوره دولت اقدام و تحول خراسان شمالی میلیون تومان گونه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش

هاشمی رفسنجانی روز ششم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در مورد در مورد دیدار با برخی چهره‌های مقاومت، نامه محسن رضایی به خاتمی و بیانیه فلاحیان نوشته‌است.

به گزارش شرق، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید:

[آقای محمد زهیر مشارقه]، معاون رئیس‌جمهور سوریه آمد. قدردانى کرد، از حمایت ایران از مردم فلسطین و لبنان و سوریه و اظهار امیدوارى نمود که تصمیمات کنگره حمایت از انتفاضه [فلسطین]، ثمربخش باشد. من گفتم که دولت‌هاى اسلامى و حتى فلسطینى‌هاى خارج از فلسطین، از انجام وظایف خود کوتاهى مى‌کنند و اسرائیل کوتاه نخواهد آمد و ممکن است فشار بر سوریه و لبنان را هم اضافه کند. دیروز آقاى [سلیم] زعنون، [رئیس شورای عالی فلسطین] گفت، در سیاست [آریل] شارون، [نخست‌وزیر اسرائیل] هست که با فشار بر سوریه و لبنان، غیرمستقیم فلسطینى‌ها را تحت فشار قرار دهد که از انتفاضه دست بردارند.

[آقاى خالد مشعل، رهبر جنبش مقاومت اسلامى فلسطین به همراه] سران حماس و بعضى گروه‌هاى فلسطینى آمدند. تشکر کردند از حمایت‌هاى ایران و ابراز امیدوارى نمودند که پیروزی مقاومت اسلامى در لبنان، در فلسطین هم تکرار شود. گفتم، اگر همه بار‌ها بر دوش فلسطینی هاى داخل اراضى اشغالى باشد، کم‌‍‌کم ضعیف مى‌شوند. باید فلسطینى‌هاى خارج و دولت‌هاى عربى، دست به اقدامات عملى بزنند؛ گفتند، برنامه‌ریزى خواهند کرد. دولت آمریکا، شرکت‌کنندگان در کنفرانس حمایت از انتفاضه را تهدید کرده که نام آن‌ها را در لیست تروریست‌ها ثبت مى‌کنند.

تا شب در دفترم کار کردم. شب، براى مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید مهدى شاه‌آبادى و پنجاهمین سال رحلت پدرش [آیت‌الله میرزا محمدعلى شاه‌آبادى]، به حسینیه ارشاد رفتم. سخنرانى مفصلى دربارۀ نقش اسلام و روحانیت در تاریخ و توطئه‌هاى استکبار و تربیت افراد صالح و من‌جمله امام راحل در زمان رضاخان نمودم.

در روزنامه‌هاى امروز، نامه سرگشاده آقاى محسن رضایى، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] به آقاى [سیدمحمد] خاتمى، [رئیس‌جمهور] مورد توجه است که انتقادات زیادى دارد. رسانه‌هاى خارجى هم به آن پرداخته‌اند. نیروى انتظامى، با صدور اعلامیه‌اى بیانیه آقاى [علی] فلاحیان، [وزیر اسبق اطلاعات]، در مورد حادثه فرزندش را تأیید کرده و گفته آن مأمور [نیروی انتظامی]، به نام خسرو میربیگى، به‌خاطر تخلفات در حال تصفیه بوده و با اشرار همکارى داشته است. قبل از این بیانیه، بسیارى از رسانه‌هاى داخلى و خارجى، علیه آقای فلاحیان، مطالبى نوشته بودند.

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟