Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بلژیکی نراتزوری این تیم را به چلسی ترجیح می دهد.

روملو لوکاکو که سابقه حضور در باشگاه چلسی را داشته است، در تابستان 2019 از منچستریونایتد به اینتر پیوست و عملکرد درخشانی طی این مدت در این باشگاه داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از HLN، از روملو لوکاکو سوال شد که از میان چلسی و اینتر، به کدام یک از این باشگاه ها علاقه بیشتری دارد و حضور در آن تیم را بر دیگری ترجیح می دهد که لوکاکو پاسخ داد:

اینتر، قطعا اینتر! به همراه اینتر موفق به کسب عنوان قهرمانی در سری آ شدم و این رویای کودکی من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک تیم (اینتر) موفق شدم و در دیگری (چلسی) شکست خوردم، بنابراین انتخاب من اینتر است.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است