Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@15:08:30 GMT

والیبال ایران در مسیر ماموریت غیر ممکن

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۶۳۹

تیم ملی والیبال در هفته سوم مسابقات لیگ ملتها، عملکرد متوسطی داشت، برد اول برابر آمریکا دل انگیز بود، باخت 3-2 با تیم دوم برابر صربستان قابل قبول و باخت 3-2 برابر آلمان در بازی سوم، اصلا خوب نبود. سه برد در این هفته می توانست ما را مدعی جدی صعود به مرحله نهایی کند اما یک برد و دو باخت، شانس صعود ما را به حداقل رساند

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال این هفته در حالی به مصاف تیم های استرالیا، برزیل و اسلوونی خواهد رفت که در بهترین شرایط آن چه برای مان قابل تصور است 2 برد و یک باخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای هفته اول برابر ژاپن، روسیه و هلند 2 برد و یک باخت پیش بینی کرده بودیم که در بازی غیر قابل انتظار به تیم ژاپن باختیم، برای هفته دوم برابر بلغارستان، کانادا و ایتالیا پیش بینی 2 برد و یک باخت داشتیم که با حضور تیم دوم ایتالیا این بار بالاتر از انتظار ظاهر شده و 3 برد گرفتیم، در پایان هفته دوم، 4 برد و 2 باخت قابل انتظار بود، در هفته سوم در بهترین شرایط پیش بینی کرده بودیم که آلمان را ببریم و به آمریکا ببازیم و برابر صربستان امیدوار بودیم که بتوانیم قهرمان اروپا را ببریم اما فقط امریکا را بردیم. به هر حال باخت به صربستان دور از انتظار نبود اما باخت به آلمانی که روز قبلش برابر آمریکا منهدم شده بود دور از انتظار ما بود.

در هفته چهارم بازی با استرالیا زودتر انجام می شود و تیم ملی می تواند برد ششم در بازی دهم را ثبت کند اما برد برابر برزیل را متصور نیستیم با این حال اگر اسلوونی را هم ببریم با 7برد در 12بازی هفته چهارم را تمام خواهیم کرد.

تیم ملی والیبال ما در هفته آخر برابر لهستان و فرانسه و آرژانتین 3 بازی سخت خواهد داشت که اگر در این هفته هم بتوانیم یک برد و 2باخت داشته باشیم سیر منطقی ماجرا را طی خواهیم کرد. ما در بازی های آینده برای قرار گرفتن بین 5 تیم برتر باید 5 بازی از شش بازی آتی را ببریم  بنا بر این بهترین نتیجه برای ایران در این مسابقات با توجه به بازی آتی ایران و تیم های دیگر ایستادن روی پله های ششم تا هشتم است چرا که بردن برزیل، لهستان و فرانسه جزو ماموریت های اعجاز گونه والیبال ماست، با این حال امیدواریم ماموریت غیر ممکن برای والیبال ایران ممکن شود.

اگر صربستان و آلمان را برده بودیم حالا والیبال ایران شانس بالایی برای راهیابی به مرحله نهایی داشت. بعد از پیروزی مقابل آمریکا، انگار بدن بچه های ما خالی کرد. تیم ایران فعلا با 5 برد از 9 بازی ششم است.

تیم های اول تا پنجم به علاوه ایتالیای میزبان به مرحله نهایی راه می بایند. در حال حاضر لهستان، برزیل، اسلوونی، فرانسه و صربستان تیم های اول تا پنجم جدول هستند و ما باید با تیم های اول تا چهارم بازی کنیم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول، میان تیم های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد برگزار شد که در نهایت شیرازی ها موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود عبور کرده و گام مهمی برای صعود به لیگ برتر بردارند.

فجر با برد ارزشمند، شمار امتیازات خود را به عدد 58 رساند و در رده سوم باقی ماند. آنها یک بازی معوقه برابر استقلال آبی پوش ملاثانی در پیش دارند که در صورت پیروزی در این مسابقه، بالاتر از چادرملو 60 امتیازی و در رده دوم قرار خواهند گرفت.

پیروزی برابر خیبر صدرنشین و 64 امتیازی برای فجر و مهدی رجب زاده بسیار حائز اهمیت بود. سرمربی جوان شیرازی ها به خوبی می دانست که عدم کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند منجر به ناکامی در راه صعود به لیگ برتر باشد و به همین دلیل با تمام قوا و برای برتری مقابل حریف قدرتمند خود وارد زمین شد.

رجب زاده که پس از جنجال های پیش آمده پس از دیدار برگزار نشده برابر استقلال آبی پوش ملاثانی هفته پرفشاری را سپری کرده بود، به خوبی توانست تیمش را برای غلبه بر شاگردان مهاجری هدایت کند و فجر در دیدار بزرگ هفته، سربلند بیرون آمد.

ویدیوی خوشحالی زاید الوصف رجب زاده پس از هر گل فجر، حسابی مورد توجه قرار گرفته است. جایی که سرمربی جوان شیرازی ها با دویدن به دور زمین و در آغوش گرفتن نیمکت نشینان تیمش، شادی خود را بابت این برد مهم جشن می گیرد.

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)