Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  ۲۱ خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، باید اصلاحات جدی در این زمینه صورت گیرد، زیرا بیش از ۷۰ درصد دغدغه مردم مسئله معیشت و اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: استان‌هایی هم‌چون چهارمحال و بختیاری می‌توانند در بحث صادرات غیرنفتی نقش کلیدی داشته باشد، می‌توان صادرات غیرنفتی را از طریق گسترش تولیدات صادرات‌محور انجام دهیم، زیرا این امر می‌تواند به گسترش و توسعه استان‌ها کمک کند. 

 همتی افزود: دولت آینده نمی‌تواند دولت غیر اقتصادی باشد و نیاز است جلوی اشتباهات گذشته را بگیرد و ریل اقتصادی را تغییر دهد.

او با اشاره به اینکه اصل توسعه و اشتغال به رشد تولید ارتباط دارد، تصریح کرد: باید به سمتی پیش رویم که اقتصاد بر سیاست حاکم شود، از طرفی یکی از مهم‌ترین عواملی که در امر اقتصاد موثر بوده تعاملات داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید

انتخاب اصلح را با معیار علوی رقم زنیم

همتی ادامه داد: باید قدرت دولت جمهوری اسلامی بر این استوار باشد که با تعامل مسائل را حل کند، از طرفی باید تورم را مهار کنیم، در غیر این صورت سفره بخش عظیمی از مردم کوچک و بخشی بزرگتر خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به هزینه‌های مربوط به حقوق و دستمزد، تصریح کرد: باید در بخش اقتصاد کار جدی آغاز شود، بنده در برنامه خود ۱۵ اولویت اقتصادی و غیر اقتصادی دارم.

او گفت: اکنون کشور تحت تاثیر تورم، تحریم و کاهش ارزش پول ملی دچار مشکل شده که باید با عادلانه کردن پرداخت یارانه و کنترل کردن فشار مالیاتی بر تولیدکنندگان اقدامات را انجام دهیم.

همتی در ادامه با اشاره به نقش مهم جوانان در کشور، بیان کرد: باید جایگاه جوانان در کشور احیا شود و بتوانیم زمینه انگیزه ماندن جوانان در کشور را فراهم کنیم، از طرفی در دولت من باید ۳۰ درصد مشاغل دولتی و غیر دولتی در اختیار زنان و ۵۰ درصد کابینه در اختیار زنان و جوانان باشد.

او در خصوص سیاست خارجی در کشور، عنوان کرد: در دولت آینده باید به این مهم توجه شود، به طوری که منافع ملی را حفظ کرد، تعامل با کشور‌های دنیا با محوریت چین و روسیه، همسایگان و غرب برای توسعه روابط باید صورت بگیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در کشور امکانات و منابع بسیار گسترده‌ای وجود دارد که از طریق این منابع می‌توان جهش جدی را در کشور ایجاد کرد.

او با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی کشور بسیار ضعیف است، گفت: سرمایه اجتماعی سنگ‌بنای توسعه به‌شمار می‌رود که باید این امر تقویت شود.

همتی بیان کرد: باید دولت کالای عمومی از جمله ساخت اتوبان، بسته‌های مخابراتی اینترنتی و ریل‌گذاری برای قطار را فراهم کند، یعنی باید سرمایه‌گذاری بر روی زیرساخت‌ها صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه بخش خدمات در کشور از ارزش افزوده بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ۵۵ درصد ارزش افزوده کشور مربوط به بخش خدمات است که در ایام کرونا آسیب جدی به این بخش وارد شد که بهتر شدن وضعیت این بخش، در اولویت کاری دولت آینده قرار دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باوجود مشکلات ناشی از کرونا در کشور، این بیماری برکاتی نیز به همراه داشت که شیوه تجارت در کشور و تولید را دگرگون کرد، وضعیت ارتباطات و فروش از طریق فضای مجازی مطلوب شده است، از طرفی این امر زمینه مناسبی برای اشتغال جوانان فراهم خواهد کرد.

او با اشاره به روابط تجاری خارجی و توسعه صادرات غیر نفتی، عنوان کرد: استان‌هایی همچون چهارمحال و بختیاری می‌تواند در بحث صادرات غیرنفتی نقش کلیدی را داشته باشد، به طوری که می‌توان صادرات غیر نفتی را از طریق گسترش تولیدات صادرات‌محور انجام دهیم، زیرا این امر می‌تواند به گسترش و توسعه استان‌ها کمک کند.

همتی به لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: ۲۸ خرداد حماسه بزرگی است که باید با حضور پرشور برگزار شود تا بار دیگر قدرت کشور در منطقه نمایان شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالناصر همتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معیشت و اقتصاد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری او با اشاره دولت آینده صادرات غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

EXEED در راس هرم نوآوری چری

طبق آخرین تاریخ انجمن خودروسازان ژاپن، حجم صادرات سالانه خودرو ژاپن در سال 2023 تقریباً 4.3 میلیون دستگاه است. بر همین اساس در سال 2023، حجم صادرات خودرو چین از ژاپن پیشی گرفت و به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل شد.

در این میان، صادرات چری نیمی از حجم صادرات خودرو در چین را به خود اختصاص داده و برای 21 سال متوالی رتبه اول را در صادرات خودروهای سواری کسب کرده است. محصولات برند چری به بیش از 20 کشور در آسیای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی صادر شده و دارای بیش از 150 فروشگاه در خارج از کشور است.

برند EXEED نیز به منظور تولید محصولات با کیفیت جهانی به منابع استراتژیک خود تکیه کرده است. این برند خودروساز با بیش از 27 سال سابقه تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرو در گروه چری و تاسیس هشت مرکز جهانی تحقیق و توسعه، توسعه صادرات‌محور محصولات را دنبال می‌کند. ورود EXEED به بازار ایران نیز در راستای سیاست‌های گسترش سهم بازار این شرکت در منطقه و اهمیت روزافزون اقتصادی و فرهنگی ایران، بوده است. تولید این خودرو همچنین گزینه های حمل و نقل با کیفیت و تنوع عرضه اتومبیل های لوکس در کشور را افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، EXEED آخرین برند لوکس تمام الکتریکی خود EXLANTiX را در نمایشگاه خودروی پکن، رونمایی می‌کند. این برند همچنین آخرین مدل‌های ES و ET خود را عرضه می‌کند و در مورد دیدگاه زیست‌محیطی EXEED بحث می‌کند. به گفته «یین تونگیو»، رئیس هیئت مدیره چری « EXEED» می‌خواهد با توسعه انرژی‌های جدید در رأس هرم برند چری باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899279

دیگر خبرها

  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم