Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی قهرمانی روز جمعه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامت جامعه، افزود: اجرای شیوه نامه های بهداشتی توسط همه شهروندان امری الزامی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

پرونده بانی جشن تولد کرونایی روی میز قاضی ویژه قتل

وی با تاکید بر ضرورت خودداری از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم جشن و عزا در شرایط حال حاضر هرمزگان، گفت: به دنبال گزارش رسیده از سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در خصوص برگزاری یک مراسم جشن تولد و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در آن که منجر به فوت فردی ۳۷ ساله و مادر وی شده ،با صدور دستورهای لازم ، پرونده ای به شعبه ویژه قتل دادسرای بندرعباس ارجاع و مراتب به منظور رسیدگی به موضوع "تسبیب در قتل" ، هم اکنون در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این استان هم اکنون در وضعیت بحرانی شیوع کرونا قرار دارد و هر روز نیز بر شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان اضافه می شود و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دادگستری هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادگستری هرمزگان ویروس کرونا دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا